مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. بهمن 1394 - 9:09   |   کد مطلب: 16815
رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا تأکید کرد: دانش‌آموختگان دانشگاه باید آینده ساخته دست خود را تجربه کنند.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از ایسنا، دکتر "منصور غلامی" در این مراسم جشن دانش‌آموختگی نخستین دوره دانشجویان صنایع غذایی بهار ضمن تبریک به دانشجویان دانش‌آموخته به خاطر پشت سر گذاشتن موفقیت‌آمیز مرحله دیگری از علم آموزی و تشکر از خانواده‌ها و به ویژه اساتید ایشان گفت: همچنان که دانش مرز و پایانی ندارد، دانش اندوزی هم انتها نخواهد داشت و دانشجویان باید این راه را ادامه دهند.

وی افزود: کسانی‌که دوره اول را در یک دانشگاه طی کرده‌اند جزو موفق‌ترین‌های آن مرکز محسوب می‌شوند و بدانند که این زحمات و تلاش‌ها برای آنها سرمایه است.

غلامی اظهار کرد: دانش‌آموختگان دانشگاه باید آینده ساخته دست خود را تجربه کنند، به خود متکی بوده و نباید محدود به شرایطی خاص باشند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان باید با بهره‌مندی صحیح از استعدادهای خود برنامه‌های مدونی را طرح کرده، از اساتید و صاحب‌نظران مشورت بگیرند و کسب تجربه کنند تا در آینده به موفقیت برسند.

وی ادامه داد: دانش‌آموختگان باید علاوه بر سیستم‌های دولتی که ظرفیت‌های محدودی دارند، توجه خود را به بخش خصوصی معطوف کرده تا ظرفیت‌های بالقوه را تبدیل به بالفعل کنند.

وی غلامی در پایان به دانشجویان توصیه کرد: انسان به عنوان موجود برتر هستی از نگاه ویژه حق تعالی برخوردار بوده و آنچه را بخواهد، خواهد شد به شرطی که با اعتماد کامل خواسته‌های خود را دنبال کند.

در ادامه این مراسم به دانش‌آموختگان نخستین دوره دانشجویان دانشکده صنایع غذایی بهار لوح دانش‌آموختگی اهدا شد همچنین گروه تئاتر دانشجویی شکرپاش به اجرای نمایش پرداختند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار