مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. مهر 1396 - 13:37   |   کد مطلب: 22875
با جدی تر شدن احتمال معرفی دکتر غلامی برای وزارت علوم:
تلاش ضد انقلاب برای تخریب رئیس دانشگاه بوعلی سینا
در آستانه معرفی رئیس دانشگاه بوعلی سینا بعنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم تخریب چهره علمی دکتر غلامی از سوی برخی گروه ها شروع شده و با حمایت رسانه های ضد انقلاب روبرو شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، با جدی تر شدن معرفی دکتر غلامی، رئیس دانشگاه بوعلی سینا بعنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم برخی اخبار حکایت از شروع تخریب چهره علمی غلامی حکایت دارد.

منصور غلامی، استاد تمام دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا و از نظر سیاسی یک چهره اصلاح طلب است. وی ریاست دانشگاه بوعلی سینا را در دولت‌های هفتم و هشتم و دولت‌های یازدهم و دوازدهم بر عهده داشته‌ و دارای مدرک دکتری علوم باغبانی از دانشگاه آدلاید استرالیا می‌باشد.

همزمان با افزایش گمانه زنی های رسانه ای، سیدجواد ساداتی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن گزینه پیشنهادی وزارت علوم خبر داده و به ایسکانیوز گفته که رئیس فعلی دانشگاه بوعلی سینای همدان در نظر گرفته شده اگرچه در حال حاضر نامه ای به مجلس واصل نشده است.

با جدی تر شدن معرفی دکتر غلامی، رسانه های ضد انقلاب که وابسته به دولت های ضد انقلاب و طبق گزارش خبرگزاری فارس از رسانه های نزدیک به سرویس جاسوسی ترکیه و عربستان سعودی است، در کانال تلگرام خود فیلمی تقطیع شده از جلسه حضور استاندار همدان در این دانشگاه و صحبت های یکی از دانشجویان در انتقاد از عملکرد دکتر غلامی را منتشر کرده است.

این فیلم مربوط به اسفند95 است که یکی از دانشجویان از عملکرد کمیته انضباطی در برخورد با تعدادی از دانشجویان انتقاد میکند که در همان جلسه یکی از مسئولین دانشگاه بوعلی سینا تاکید میکند که این برخورد مربوط به مسائل اخلاقی بوده است.

 

امیرخجسته، رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس نیز در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا با تأکید بر اینکه حضور دکتر غلامی به عنوان وزیر علوم برای استان مفید است، تاکید میکند که متأسفانه برخی دست به تخریب این چهره علمی استان می‌زنند که باید گفت تخریب کار انسانهای سالم نیست.

گفتنی است که با توجه به جدی تر شدن معرفی دکتر غلامی برای وزارت علوم، احتمال افزایش تخریب های چهره علمی رئیس دانشگاه بوعلی سینا از سوی اصلاح طلبان تندرو داخلی نیز وجود دارد و زمزمه های آن نیز در شبکه های اجتماعی در حال شنیدن است.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار