مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. بهمن 1394 - 16:05   |   کد مطلب: 16834
مدیر روابط عمومی سازمان بسیج اساتید از برگزاری همایش «آینده پژوهی جنگ نرم» با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید به میزبانی شهر مقدس قم خبر داد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از فارس، یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سازمان بسیج اساتید در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: مراسم افتتاحیه همایش و کارگاه «آینده پژوهی جنگ نرم» شنبه 10 بهمن ماه با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، حجت الاسلام گرجیان رئیس بسیج اساتید قم و جمعی از مدیران و مسئولان و اساتید دانشگاه های کشور به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش به مناسبت ایام الله دهه فجر صبح روز شنبه دهم بهمن با حضور 420 نفر از اساتید دانشگاه‌ها و فرماندهان جنگ نرم آغاز به کار می‌کند. در این همایش و کارگاه پنج روزه 420 استاد دانشگاه و از فرماندهان دوره های جنگ نرم از استان های مختلف کشور و از تمامی استان‌ها حضور خواهند داشت.

به گفته وی، سیر تحول جنگ نرم، حوزه تکنیکی جنگ نرم، جنگ نرم و راهکارهای مقابله، آینده پژوهی جنگ نرم، بررسی تفکر استراتژیک و آشنایی با آینده پژوهی جنگ از جمله محورها و برنامه های این همایش و کارگاه 5 روزه است.

عشیری با بیان اینکه سازمان بسیج اساتید بیش از 5 هزار عضو در شبکه جنگ نرم دارد، خاطرنشان کرد: اساتید دانشگاه‌ها، نخبگان فکری جامعه و گروه‌های مرجع هستند و نقش این فرماندهان فرهیخته در هدایت جامعه و تربیت دانشجویانی متعهد و متخصص بسیار مهم است لذا یکی از اهداف تشکیل بسیج اساتید ایجاد دانشگاهی درخور جامعه اسلامی و مطابق با دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که اساتید را فرماندهان و دانشجویان را افسران جنگ نرم عرصه تهدیدات بین‌المللی خواند، اضافه کرد: اساتید علمی و فرهنگی کشور به‌ ویژه اساتید بسیجی باید به این رسالت سنگین خود عمل کرده و در این فرماندهی جنگ نرم افتخارآفرین باشند.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه ایران اسلامی در یک جنگ تمام عیار نرم با دشمنان خود مواجه است، گفت: هدف دشمن از جنگ نرم شکستن اقتدار ایران اسلامی در جهان است. مقابله با جنگ نرم دشمن برای دولت و ملت مسئولیت برانگیز است و همه باید به درک مشترک برای مبارزه با جنگ نرم برسیم.

وی در پایان با بیان اینکه اساتید در صدر حوزه مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دارند، تصریح کرد: نقش اساتید حوزه و دانشگاه در تحولات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دیگر حوزه‌ها انکارناپذیر است.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار