مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. بهمن 1394 - 18:56   |   کد مطلب: 16862
120 دانش‌آموز نخبه و برتر کنکور در نهاوند تجلیل شد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری فارس، ظهر امروز در بیست و یکمین سال فعالیت موسسه فرهنگی علیمرادیان نهاوند از 120 دانش‌آموز نخبه و برتر کنکور امسال تجلیل شد.

فرماندار نهاوند، کشور را بیش از هر زمان نیازمند علم‌آموزی و نخبه‌پروری دانست و گفت: اگر ایران اسلامی توانست با وجود تحریم‌ها، بعد از گذشت سالیان متمادی به انواع علوم و فنون مورد نیاز خود دست یابد به دلیل وجود روحیه علم‌آموزی و نخبه‌پروری در بین جوانان است.

کریم حمیدوند با اشاره به اینکه داشتن هدف روشن در مسیر زندگی می‌تواند از جوان جویای علم فردی نخبه و اندیشمند بسازد، افزود: به هر میزان تلاش کنیم به همان اندازه در زندگی موفق خواهیم شد.

وی در ادامه با اشاره به وجود بستر مناسب در کشور برای رشد و تکاپو اضافه کرد: ایران در منطقه به عنوان کشوری مقتدر و بزرگ همواره مورد توجه قدرت‌های بزرگ بوده و خواهد بود لذا این مهم وظیفه جوانان و نخبگان ما را مضاعف می‌کند.

فرماندار نهاوند افزود: اگر قدری در مورد فناوری و کشف علوم مختلف روز در دوران‌ گذشته تا به حال مطالعه و تحقیق کنیم خواهیم دید دانشمندان ایران سهم بسزایی در کشف علوم روز دنیا داشته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وجود مراکز علمی و دانشگاهی در هر شهرستان موجب ارتقای سطح علمی، فرهنگی و اجتماعی آن منطقه می‌شود، افزود: سالانه بیش از هزاران نفر از دانشجویان و پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری دانشگاهی وارد این شهرستان می‌شوند و در مراکز آموزش عالی نهاوند تحصیل می‌کنند.

حمیدوند با اشاره به اینکه باید در راستای علم‌آموزی و دانش‌اندوزی نسل جوان تلاش کنیم، افزود: اگر به توان خود اعتماد و اعتقاد داشته باشیم قله‌های علم و دانش را در هر کجای دنیا فتح می‌کنیم.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار