مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. بهمن 1394 - 20:14   |   کد مطلب: 16871
مدیر حوزه‌های علمیه همدان با بیان اینکه شورای رهبری، طرحی خطرناک است که باید هوشیار بود، گفت: بیعت چیزی نیست که فقط با زبان بتوان آن را نشان داد بلکه باید در عمل نیز این موضوع را باید ثابت کرد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی صبح امروز در بین جمعی از دانشجویان استان همدان با اشاره به موضوع خدامحوری و دعوت همگان به این اصل اظهار کرد: اگر به‌دنبال عاقبت بخیری و شفاعت هستیم باید خدامحور باشیم.

وی با بیان اینکه اگر تمام آموزه‌های قرآنی ما را به سوی خدامحوری دعوت کرده است، افزود: باید درس خواندن ما، عمل کردن ما و درس دادن ما برای رضای خاطر خدا باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه همدان خاطرنشان کرد: تنها پا گذاشتن بر جای پای خدامحوران کافی نیست بلکه باید پیشانی بر جای پای افراد خدامحور بگذاریم تا ما نیز به آنها متصل شویم.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در 19 دی سال جاری تاکید کرد: ایشان فرموده‌اند «هر کس با امام (ره) بیعت کند در اصل با پیامبر اکرم(ص) بیعت کرده است».

موسوی‌اصفهانی با بیان اینکه بیعت چیزی نیست که آن را فقط با زبان بتوان نشان داد بلکه باید در عمل نیز این موضوع را ثابت کرد، افزود: خدامحوری انسان را نیرو می‌دهد.

وی با بیان اینکه انبیاء آمده‌اند تا قدرت‌پرستی، طاغوت و هوا و هوس را از میان بردارند و خدامحوری را جایگزین کنند، تصریح کرد: تشکیل حکومت اسلامی برای برداشتن موانع سیرو الی الله است و حکومت باید زمینه‌ساز عروج جامعه به سمت خداست.

مدیر حوزه‌های علمیه همدان با بیان اینکه علت انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برای هموار شدن مسیر تحقق جامعه‎ای اسلامی است، گفت: انتخاب و انتخاب کردن نیز یک امتحان برای ما است و باید در این صحنه هم خدامحور باشیم.

وی با اشاره به شنیده شدن زمزمه شورای رهبری از سوی برخی اشخاص، آن را خطری بزرگ دانست و اظهار کرد: این موضوعی است که در زمان امام (ره) حل شد و تغییرات لازم در قانون داده شده؛ بنابراین طرح آن ضرورتی ندارد.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه ما باید از حکومت و ولایت فقیه حمایت کنیم و راه شهدا را ادامه دهیم، اظهار کرد: باید در انتخابات قانون و خدامحوری را مد نظر قرار داده و از قوانین عدول نکنیم.

وی با بیان اینکه نباید کاندیداها همدیگر را تخریب کنند، افزود: باید در تبلیغات رعایت اصل قانون مد نظر قرار گرفته و از اسراف و ریخت و پاش دوری شود.

مدیر حوزه‌های علمیه همدان در پایان افزود: در کنار فعالیت‌ها باید دعا نیز بکنیم که آنچه رضای خداوند است رخ بدهد و ما نیز وظفیه خود را درست انجام بدهیم.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار