مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. فروردين 1396 - 17:09   |   کد مطلب: 20080
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: روحانیون، ائمه جمعه، اهالی رسانه و همه اشخاصی که تریبونی برای ابراز عقیده دارند باید این پیام را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، آیت الله محسن حیدری در گفتگو با خبرنگار رهیاب با اشاره به سخنرانی تاریخی مقام معظم رهبری درباره حرام شرعی خواندن خرید کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی اظهار داشت: روحانیون، ائمه جمعه، اهالی رسانه و همه اشخاصی که تریبونی برای ابراز عقیده دارند باید این پیام را برای مردم تبیین کنند.

وی با بیان اینکه مبانی حرام شرعی بودن خرید کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی باید برای مردم توضیح داده شود، گفت: این موضوع باید برای مردم روشن شود تا به صورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

امام جمعه موقت اهواز با تأکید بر این موضوع که قوه مقننه، قوه مجریه و قوه قضائیه باید در این راستا به وظایف خود عمل کنند، عنوان کرد: مجلس باید با تصویب قوانینی مبنی بر ممنوعیت خرید این کالاها گام بردارد و دولت با صدور بخشنامه به مدیران خود این موضوع را اجرایی کند و با افزایش نظارت‌ها زمینه تحقق آن را فراهم کند.

وی مسئولیت دستگاه قضا در اجرایی شدن این قانون را مهم دانست و بیان کرد: قوه قضائیه نیز باید با کسانی که به دنبال واردات بی رویه محصولات خارجی مصرفی و محصولات دارای مشابه داخلی هستند، برخورد قاطع کند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه اقتصاد به خودی خود مسئله مهمی است، اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، اقتصاد کشور دچار بیماری بود و پس از پیروزی انقلاب تحریم‌های اقتصادی به ما تحمیل شدند و این دو موضوع سبب افزایش چالش‌ها در حوزه اقتصاد شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمنان پس از شکست در همه زمینه‌ها مقابل نظام اسلامی قصد دارند از زمینه اقتصادی به کشور نفوذ کنند و برما واجب است که با تکیه بر اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها نسخه شفابخش در برابر تکانه‌های اقتصادی توطئه اجنبی‌ها را خنثی کنیم.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار