مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. بهمن 1394 - 21:21   |   کد مطلب: 16890
مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان از برگزاری اردوی دو روزه آموزشی تشکیلاتی در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

وحیده نظری در گفتگو با صدای دانشجو اعلام کرد: واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان در نظر دارد اردوی آموزشی تشکیلاتی به مدت دو روز در تاریخ 15و 16 ام بهمن ماه در اردوگاه ابوذر همدان برگزار نماید.

 

نظری گفت: در این اردوی دو روزه که با هدف کادر سازی و افزایش بصیرت دانشجویان ورودی  برگزار می شود، تعداد 30 نفر از دانشجویان ورودی 94 رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه آموزش داده می شوند.

 

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این دوره، آشنایی دانشجویان با وظایف بسیج دانشجویی، ایجاد دغدغه، کادرسازی و برداشتن گامی در جهت تربیت دانشجوی هم طراز انقلاب اسلامی می باشد.

 

نظری گفت: در این دوره مباحث کاربردی و مهمی همچون مهندسی فرهنگی، جریان شناسی سیاسی روز، رسالت دانشجو، ولایت فقیه، توبه و ترک گناه مطرح خواهد شد.

 

این فعال دانشجویی گفت: برای بهتر برگزار شده دوره از اساتید مجربی از جمله معصومی، سیدمجتبی حسینی یمین، قاسمی، سید کمال حسینی یمین و زنگنه برای شرکت در دوره دعوت شده است.

 

وی در ادامه گفت: در کنار برگزاری کلاس ها، حلقه های گفتگو با حضور فعالین سابق بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد که بیشتر هدف آن ارتباط گیری و ایجاد صمیمیت و انتقال تجربیات بین دانشجویان ورودی و سابقون بسیج می باشد.

 

وی اشاره کرد: علاوه بر کلاس های آموزشی برنامه های تفریحی، مسابقات ورزشی و برگزاری جشن انقلاب، برای دانشجویان شرکت کننده در این دوره در نظر گرفته شده است.

 

نظری افزود: این دومین دوره ای است که صرفا جهت دانشجویان ورودی و با هدف تربیت نیرو در اردوگاه ابوذر برگزار می شود. البته قبلا دوره های تخصصی تری نظیر نظام حقوق زن، سیرمطالعاتی استادطاهرزاده و... هم به صورت مشابه برگزار شده است.

 

وی در انتها گفت: جذب نیرو، تربیت و پرورش نیروی کارآمد و اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی از رسالت های بسیج دانشجویی در هر دانشگاه است؛ که با برگزاری این دوره ها سعی شده گامی در جهت ادای این رسالت برداشته شود.

 

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار