مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. بهمن 1394 - 9:44   |   کد مطلب: 16913
روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی خبر داد
اهدا تندیس به سران برگزیده کشور در نشست بسیج دانشجویی
مدیر روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی از برگزاری نشست بزرگ ۳هزار مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور تحت عنوان «حافظان انقلاب» خبر داد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ مدیر روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی از برگزاری نشست بزرگ ۳هزار مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور تحت عنوان «حافظان انقلاب» خبر داد.

 

وی اظهار داشت: این نشست در محل مصلای بزرگ تهران به مدت دو روز از صبح روز سه شنبه ۲۰ بهمن ماه آغاز می شود.

 

وی ادامه داد: روز اول این نشست با حضور حضرات آیات موحدی کرمانی، صدیقی و محمدیان و حجت الاسلام پناهیان و سردار فدوی و نقدی برگزار خواهد شد. آیت الله حائری شیرازی و سردار سلامی و دکتر سراج روز دوم این نشست به جمع دانشجویان می پیوندند.

 

هادی پور تصریح داشت: در این نشست دانشجویی از خانواده دانشجویان بسیجی شهید مدافع حرم و حماسه‌سازان ندسا (پاسداران دستگیر کننده تفنگداران آمریکایی)، و جمعی از نخبگان بسیجی تقدیر به عمل خواهد آمد. تندیس حافظان انقلاب نیز به برخی از برگزیدگان لشکری و کشوری اهدا خواهد شد.

 

وی خاطر نشان ساخت: در حاشیه این مراسم نشست های خبری با حضور مدعوین و سخنرانان این مراسم در ارتباط با مسائل روز برگزار می شود.

 

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی با دعوت از رسانه های جهت حضور و پوشش این مراسم اظهار داشت: رسانه های مکتوب، مجازی و خبرنگاران متقاضای جهت حضور در این مراسم لازم است جهت صدور کارت ویژه عبور و دریافت سین برنامه ها نام رسانه و خبرنگار را به سامانه پیامکی این سازمان به شماره ۶۶۰۰۰۰۳۱۳ ارسال کنند.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار