مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. بهمن 1394 - 0:15   |   کد مطلب: 16924
در هشتمین روز از دهه مبارک فجر مرکز سرطان کلینیک امام خمینی (ره) توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان افتتاح شد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از دانشجو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به ارزشمندی افتتاح این مرکز، مشارکت بیشتر مردم و کمک به دانشگاه برای در اختیار قرار دادن فضای درمانی را خواستار شد.

 

سید حبیب‌اله موسوی‌بهار با تاکید بر فرهنگسازی در خصوص افزایش مشارکت‌های عمومی برای کمک به مجمع خیرین سلامت استان، گفت: مشاهده خانواده افراد مبتلا به سرطان که از پرداخت هزینه درمان عزیزان خود ناتوان هستند بسیار دردناک است و لازم است خیران به کمک مجمع خیرین سلامت بیایند.

 

مدیرعامل کانون سرطان همدان با بیان اینکه سال 78 که وارد همدان شدم، در خصوص سرطان اقدامی نشده بود، اعلام کرد: در سال 81 بخش مستقل سرطان در دانشگاه افتتاح شد و پیش از سال 83 که این مرکز راه‎اندازی شود مشکلات بسیاری وجود داشت و بیماران برای درمان مجبور بودند به تهران بروند.

 

محمد عباسی با اشاره به لزوم راه‎اندازی داروخانه در مرکز ام. آر. آی مهدیه، گفت: ایجاد خوابگاه برای بیمارانی که از شهرستان به همدان می‎آیند بسیار خوب است و توانسته بار مشکلات این بیماران را تا حدودی کم کند.

 

وی با اشاره به پیگیری راه‎اندازی مرکز جامع سرطان در همدان گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان برای این منظور قصد دارد با همکاری مرکز ام. آر. آی مهدیه رزیدنت رادیوتراپی جذب کند.

 

مدیرعامل کانون سرطان همدان با بیان اینکه سرطان مقام سوم را در مرگ و میر دارد، افزود: این بیماری تمام خانواده را درگیر می‌کند که کم شدن حاشیه‎ها و ارائه خدمات بروز بر اساس استانداردهای روز، از جمله اهداف است.

 

عباسی با بیان اینکه ویزیت پرداختی در این کلینیک جزئی است، فرانشیز بیماران مراجعه کننده به این کلینیک را صفر عنوان کرد.

 

وی یادآور شد: با همکاری مجمع خیرین سلامت، خوابگاهی در خیابان بدیع‌الزمان به عنوان مجتمع خوابگاهی برای اسکان بیماران و خانواده آنان در نظر گرفته شده است.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار