مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. بهمن 1394 - 0:20   |   کد مطلب: 16925
حسین عابدی مهر، معاون علمی بسیج دانشجویی استان همدان از روند برگزاری جشنواره برتر علمی بسیج دانشجویی استان همدان گزارشی ارائه کرد.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از دانشجو، حسین عابدی مهر، معاون علمی بسیج دانشجویی استان همدان از روند برگزاری جشنواره برتر علمی بسیج دانشجویی استان همدان گزارشی ارائه کرد.

 

وی گفت: اختتامیه این جشنواره ۲۵ بهمن در سالن شهید ایزدی دانشگاه بوعلی سینا برگزار با سخنرانی زلفی گل برگزار می شود.

 

معاون علمی بسیج دانشجویی استان همدان در ادامه افزود: در حال حاضر کار داوری آثار علمی ارسال شده به دبیرخانه جشنواره به پایان رسیده است و نکته ای که حائز اهمیت است این است که در این جشنواره کار داوری به معنای ارزیابی تک تک آثار نبوده؛ چرا که بسیاری از آثاری که در این جشنواره به دست ما رسیده است در سایر جشنواره ها ارائه شده است و پذیرش های مختلفی از نشست های علمی که در حال برگزاری در دانشگاه های مختلف می باشد را دریافت کرده اند؛ بنابراین کاری که در معاونت علمی بسیج دانشجویی استان همدان همدان انجام دادیم به این صورت بود که بهترین آثار علمی به شرط کاربردی بودن، مسئله محور بودن در مقالات، اختراعات، نشریات و هسته های علمی را در به عنوان مولفه های اصلی در برگزیده شدن و داوری آثار علمی ارسال شده به دبیرخانه جشنواره قرار داده ایم.

 

عابدی مهر گفت: از مجموع آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره 34 اثر به بخش شایسته تقدیر جشنواره راه پیدا کرده اند که هدیه عمومی جشنواره را دریافت می کنند و در این میان 14 اثر به عنوان آثار برگزیده این جشنواره انتخاب شده اند.

 

وی در ادامه افزود: یک بخش فرعی هم در جشنواره داریم که از برترین های تحصیلی عضو شوراهای بسیج دانشجویی استان همدان که معدل بالای 17 داشته باشند تقدیر به عمل می آید.

 

معاون علمی بسیج دانشجویی استان همدان در پایان گفت: برگزیدگان این جشنواره به جشنواره کشوری بسج دانشجویی راه پیدا می کنند.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار