مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. بهمن 1394 - 15:14   |   کد مطلب: 16940
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان همدان در آستانه حضور شکوهمند مردم ولایت مدار همدان در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش صدای دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان همدان در آستانه حضور شکوهمند مردم ولایت مدار همدان در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است.
 

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر...و لیال عشر...

یوم الله 22 بهمن تجلی گاه عزم و اراده ی ملتی است که با فریاد رسای ایمان و اعتقاد، مشت بر دهان طاغوت کوبید و تاج و تخت نشینی دوهزار ساله­شان را به سخره گرفت.

امروز در سی و هفتمین بهار انقلابی پرشور و بی نظیر، مردمان ولایی و با بصیرت ایران زمین دگر باره آرمان­های پیرمحبوبشان "خمینی کبیر" را رساتر از قبل فریاد می­زنند تا آرامش آن­ها که خواب براندازی این نظام را دیده­اند برآشوبند.

در طول این سال­ها همواره دشمن در حال تهدید و تخریب و تهاجم مادی و معنوی به بدنه­ی انقلاب بوده و همچنان هم هست، لکن نه تنها در دستیابی به اهداف خود هیچگاه پیروز نبوده بلکه هر بار پاسخی استوارتر از قبل از مردم غیور ایران دریافت کرده است و به حول و قوه­ی الهی زین پس نیز همینطور خواهد بود. اما در کنار دشمنی بی پایان استکبار جهانی علیه ایران و اسلام و انقلاب، شاهد هستیم که برخی جریانات داخلی همچون شجره­ای خبیثه در حال ریشه دواندن در بطن انقلاب و مسموم کردن ثمرات آن هستند، همان­هایی که هرروز از امام و خط امام تعریف و تفسیر خودساخته ای ارائه می­دهند و گاه حتی در صدد تغییر آشکار برخی مواضع صریح بنیانگذار کبیر انقلاب بر می­آیند.

به این افراد یادآوری می­کنیم: سربازان در گهواره­ی پیرجماران اکنون جوانان رشیدی شده­اند که در جبهه­های علمی و جهادی با تمام قوا مشغول نبردند و اینان هرگز اجازه نخواهند داد انحرافی به مدد نام امام خمینی(ره) شکل بگیرد.

دشمنان در پوستین دوست، این را خوب بدانند که در سپاه حق، دیگر جایی برای طلحه­ها و زیبرها و اشعث بن قیس­ها نیست.

اما آن عده­ای که به طمع سلطنت طلبی و قدرت خواهی انحصاری در راه تامین خواسته­هاشان وقیحانه لب به سخن می­گشایند و تحت عنوان ”انتقاد” دست به حرمت زدایی و قبح شکنی در برخی مسائل می­کنند نیز بدانند که روزی خودشان با سنت­هایی که خود پایه گذاری کرده­اند سرنگون خواهند شد.

آن روز که ما انقلاب کردیم و با آغوش باز به جمهوری اسلامی رای ”آری” دادیم، بنا شد تنها اسلام برما حکومت کند و همه مطیع کلام خدا باشند. قوانین الهی را در قالب قانون اساسی کشور متبلور ساختیم و سوگند خوردیم که از آن سر باز نزنیم و طبق همین قانون اساسی حدود هر شخص و مقام را تعیین کردیم.

اما اخیرا شاهد بودیم که برخی قانون را زیر پا گذاشته و با افتخار، عاملان به قانون اساسی کشور را به باد توهین و انتقاد گرفته­اند که خوشبختانه قشر انقلابی پاسخی محکم و استوار مبنی بر قوانین مقدس جمهوری اسلامی به ایشان خواهند داد.

یکی دیگر از آرمان­های پیروزی انقلاب بزرگ ما در 22 بهمن 57، خودباوری و تکیه بر عزم و اراده­ی ملی جهت بهره­مندی از جامعه­ای پویا و خودکفا و پیشرفته است. و برای نیل به این هدف ارزشمند، مهم­ترین اصل اتکا به نیروی درون­زای جوانان همین مرز و بوم و اشتغال­زایی و حمایت و بستر سازی است و نه چشم امید به دشمنان قسم خورده ی جمهوری اسلامی.عده ای گمان نکنند که با چند عکس یادگاری و دست دادن به برخی عروسک­های خیمه شب بازی نظام استکبار می­توان فناوری و پیشرفت را وارد کشور کرد، که اگر اینطور بود امروز افغانستان و عراق و آفریقا باید صاحب عظیم­ترین پیشرفت­ها در زمینه تولید و صنعت می­بودند.

”انتخابات” از بزرگ­ترین حوادثی بود که تنها با روی کارآمدن جمهوری اسلامی در ایران محقق شد و پیش از آن تنها یک لفظ بی معنا به حساب می­آمد.”انتخابات” هفتم اسفند امسال نیز برگ درخشان دیگری از اعتماد ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ورق خواهد زد و ما دگر باره نشان خواهیم داد هر چند اختلاف آرا در بین ملت شریف ایران وجود دارد که این امری طبیعی و بدیهی است، اما همه برای تایید دوباره­ی رسمیت انتخابات در صحنه حضور خواهند یافت.

در سالگرد یوم الله 22بهمن برای رهبر عالیقدرمان، حضرت امام خامنه ای _مد ظله العالی_ دعای سلامت و طول عمر می­کنیم, خداوند از عمر دشمنان و معاندان و منافقان بکاهد و بر عمر شریف رهبراستوار ایران اسلامی بیافزاید,ان شاءالله.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار