مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. بهمن 1394 - 21:50   |   کد مطلب: 16948
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا گفت: قطعا اگر عملکرد دولت در عرصه دیپلماسی درست بود هم اکنون شاهد این زیاده‌خواهی و جسارت آمریکایی‌ها به ملت ایران نبودیم!

به گزارش صدای دانشجو، مرتضی گرجی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در همدان، گفت: صحبت هایم را با این نکته درباره دشمنان بیگانه آغاز می کنم که دشمنان این ملت خصوصا آمریکا چشم طمع به این انتخابات دارند و این نکته بر کسی پوشیده نیست و سعی دارند به نحوی اعمال نفوذ کنند؛ اما در کل باید به این نکته اشاره کرد که دشمن ما یعنی آمریکا مانند سگ هاری می ماند که هرچقدر که ما در مقابلش کوتاه بیاییم و عقب نشینی کنیم و فرار کنیم- که متاسفانه در این دوره چندساله این کار را انجام دادیم- حمله این سگ، به جلو آمدن این سگ و هار شدن این سگ بیشتر می شود و اگر نبود این عقب نشینی ها و این اتفاقاتی که به غلط نام نرمش قهرمانانه را روی آن گذاشتیم قطعا شاهد این زیاده خواهی ها و جسارت های نمایندگان کنگره آمریکا نبودیم!

 

وی در ادامه افزود: تا الان چندیدن و چند دوره انتخابات داشتیم اما چرا آمریکایی ها تا به حال این جرات را به خود نداده بودند که چنین اظهاراتی را داشته باشند و اینگونه وقیحانه اظهار کنند که ما باید روی انتخابات ایران نظارت داشته باشیم؟ قطعا اگر عملکرد دولت در عرصه دیپلماسی درست بود هم اکنون شاهد این زیاده خواهی و جسارت آمریکایی ها به ملت عزیز و شریف ایران نبودیم! به نظرم بهتر است دولت در این زمان باقی مانده از سال همدلی و همزبانی اندکی به خواسته ها و آرمان های مردم برگردد و تغییری در سیاست های دیپلماسی خود ایجاد کند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا گفت: مقام معظم رهبری فرمودند ما با اصل مذاکرات مخالف نیستیم و در حال حاضر نیز برجام عملیاتی شد و نتایج را همه به نظاره نشسته اند که فرموده ها و پیشبینی های مقام معظم رهبری چگونه یک به یک در حال اتفاق افتادن است، پس بهتر است دولت مقداری محتاط تر عمل کند و مقداری به منافع ملی کشور و منافع مردم ایران و حتی به سفره های رنگین نشده مردم اهمیت بدهند. به فرموده مقام معظم رهبری دولت باید دنبال رفاه مردم نیز باشد و فراهم آوردن رفاه یکی از اهداف نظام می باشد اما باید عزت ملی نیز توجه داشت و اگر عزتی در این میان معامله شد انتظار داریم اوضاع رفاهی مردم تغییر اساسی کند نه آنکه عملا هیچ تغییری رخ ندهد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا گفت: در حال حاضر مدتی است که از اعلام برجام می گذرد و در این مدت شاهد هستیم هریک از مسئولین درباره پول های بلوکه شده ایران ادعایی متناقض را مطرح می کنند و هیچ یک از مردم نمیدانند که اصل پولی که قرار است به کشور بازگردد چقدر است؟ چرا که آمریکایی ها یک ادعایی را مطرح میکنند! رئیس جمهور و هریک از مسئولین دولتی ادعای منحصر به فرد دیگری را مطرح می کنند!

 

وی در پایان گفت: انتظار داریم اگر تعاملی با سایر کشورها انجام می دهیم در راستای برد-برد واقعی باشد نه برد-بردی که دولت فعلی آن را مطرح می کند.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار