مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. بهمن 1394 - 23:42   |   کد مطلب: 16959
در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد
تیم کشتی دانشگاه آزاد واحد همدان قهرمان کشور شد
تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با اقتدار بر سکوی قهرمانی مسابقات قهرمانی کشتی آزاد واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان قرار گرفت.

به گزارش صدای دانشجو، به نقل از نافع، مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان با حضور 34 ورزشکار طی دو روز به میزبانی واحد همدان در سالن ورزشی پوریای ولی برگزار شد.

در این مسابقات تیم همدان با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز و 67 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان با دو مدال طلا، یک نقره و 2 برنز با 50 امتیاز دوم و ملایر با یک طلا، یک نقره و یک برنز با 46 امتیاز بر سکوی سوی ایستاد.

در وزن 57 کیلوگرم این مسابقات میثم فیروزآبادی مدال طلا، یاسر محمدی سروش از واحد اسدآباد مدال نقره و علی ساکی از نهاوند به مدال برنز رسید.

در وزن 61 کیلوگرم محمد امین سوری از تویسرکان مدال طلا، مهدی مصطفایی از واحد همدان مدال نقره و حسین خمیس‌آبادی نشان برنز دریافت کرد.

در وزن 65 کیلوگرم محمدرضا عبدلی از همدان مدال طلا، علیرضا مالمیر از تویسرکان کردن آویز نقره و محمد بختیاری از ملایر صاحب نشان برنز شد و در وزن 70 کیلوگرم عارف کیانی از نهاوند مدال طلا، فرزاد قهرمانی از اسدآباد مدال نقره و محسن قلخانی از همدان صاحب نشان برنز شد.

در وزن 74 کیلوگرم محمد عظیمی از ملایر، پیام قیانوری از قهاوند و امیر چهار دولی از تویسرکان به ترتیب یک تا سوم شدند.

در وزن 86 کیلوگرم مهدی بابایی از تویسرکان، اشکان مولودی از اسدآباد و محمد زرینی از نهاوند به ترتیب بر سکوی اول تا سوم قهرمانی ایستادند و در وزن 97 کیلوگرم علی اپرا ابرار باقر پور از همدان صاحب گردن‌آویز طلا، محسن سلیمانی نصب از ملایر نشان نقره و رضا عبدالملکی نشان برنز این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

سرانجام در وزن 125 کیلوگرم مهران میرزایی از اسدآباد بر سکوی نخست ایستاد و حمیدرضا مصباحی از همدان نقره گرفت.

پایان پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار