مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. بهمن 1394 - 9:10   |   کد مطلب: 16968
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان اعلام کرد با حضور در راهپیمایی نقشه دشمنان نقش بر آب خواهیم کرد.

به گزارش صدای دانشجو، مرتضی گرجی در گفتگو با صدای دانشجو گفت: ان شاء الله امروز بسیج دانشجویی مثل همه اقشار و مردم که در راهپیمایی حضور دارند به صحنه می آید و تا حدی به مردم و انقلاب ادای دین می کنند.

گرجی گفت: ما هم حضور خود را با شرکت در راهپیمایی و برپایی غرفه هایی در مسیر راهپیمایی نشان می دهیم.

وی گفت: مکان غرفه های در چهار راه شریعتی است و کارهایی از قبیل توزیع بیانیه، توزیع نشریه و جمع کردن طومار از امضا شرکت کنندگان در مورد مسائل کشوری و حضور در انتخابات انجام می شود.

گرجی گفت: همچنین در حاشیه غرفه فکری هم برای کودکان و تفریحات و تشویقاتی برای آن ها مانند رنگ آمیزی صورت و توزیع بادکنک های طرح دار پیش بینی شده و مد نظر داریم که در این غرفه ها صورت بگیرد.

این فعال دانشجویی اشاره کرد: پیغام ثابت 22 بهمن بحمدالله مشخص است؛ اما خیلی از اوقات مصادیق خاص هم پیدا میکند، مثلا در سالی که طی کردیم مسائلی بود مانند برجام و مذاکرات هسته ای که رفتار بعضی مسئولین باعث شد که دشمنان فکر بکنند که تغییری در مواضع ملت عزیز ایران شکل گرفته در حالی که این طور نیست و همچنان اعلام می کنیم که موضع همیشگی خود را داریم و جلوی استکبار می ایستیم و اجازه زیاده خواهی به هیچ دولتی ر نمیدهیم هرچند که این دولت خودش را ابر قدرت بداند، و واقعا از نگاه ما این ابرقدرت بودن پوشالی است و نمی توانند در برابر ملت ایران بایستند.

گرجی در انتها گفت: امسال بحث انتخابات مجلس و خبرگان رهبری هم پیش رو است که دشمن همواره سعی کرده انتخابات های ما را هم استحاله بکند و هم تحریم، که این سیاست ها را امسال هم پیگیری میکند که ان شاء الله هر دو را نقش بر آب خواهیم کرد.

انتها پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار