مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. دى 1395 - 11:50   |   کد مطلب: 18967
ارتحال عالم عامل و مجاهدنستوه ، یاردیرین امام و رهبر ی وسنگ صبوریاران انقلاب ،حضرت آیت ا... هاشمی رفسنجانی ، مجتهدی که همواره دغدغه اسلام و انقلاب را داشت و تا آخرین لحظه در راه اعتلای اسلام و نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی مضایقه نکرد، مصیبتی الیم و ضایعه ای عظیم است.
پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان  به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

آیت الله هاشمی رفسنجانی عمر پربرکت خویش را در راه مجد و عظمت اسلام وانقلاب اسلامی صرف کرد و در هر مسؤولیتی که قرار گرفت ‌، همواره همراه ولایت فقیه و متکی به مردم بود.
آثار و خدمات ایشان چه به لحاظ علمی و چه به لحاظ عملی بخصوص در دوران مبارزه ، پیروزی انقلاب اسلامی  ، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی ، مجلس خبرگان ومجمع تشخیص مصلحت نظام ، همواره در اذهان مردم شریف ایران  اسلامی  ،جاودان خواهد ماند .

این ضایعه مولمه را به پیشگاه حضرت ولی عصر( عج ) ، رهبر معظم انقلاب،  رئیس محترم جمهوری،  حوزه های علمیه ، یادگاران دفاع مقدس، بیت معزز آن فقیدسعید ، امت ایران اسلامی  ومردم شریف استان ، تسلیت عرض می نماییم و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم ربانی، علو درجات و برای بازماندگان،صبرجمیل واجر جزیل مسألت داریم .  

غیاث الدین طه محمدی
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

محمدناصر نیکبخت

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار