مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. دى 1395 - 22:52   |   کد مطلب: 19005
نماینده مردم رشت گفت: فسادهای مالی وحشتناکی که امروز به بدنه جامعه سرایت کرده و همچنین بسیاری از پول شویی ها از سیستم بانکی نشات گرفته است.
حذف بند شفاف‌سازی وام‌های مدیران بانک‌ها، سیاسی است/ فسادهای وحشتناک از بدنه بانکی شکل گرفتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به حذف تبصره 2 ماده 35 لایحه برنامه ششم توسعه مبنی بر انتشار جزییات وام مدیران بانک ها در پایگاه اطلاع رسانی همان بانک اظهار داشت: معتقدم به برخی از موارد در مجلس به صورت جناحی رای داده می شود که نمونه آن حذف تبصره ۲ ماده ۳۵ برنامه ششم بود.

 

وی با بیان اینکه در حال کلید زدن تحقیق و تفحص از سیستم های بانکی برای بررسی رانت ها و فسادهای اقتصادی در این سیستم هستم، افزود: فسادهای مالی وحشتناکی که امروز به بدنه جامعه سرایت کرده و همچنین بسیاری از پول شویی ها از سیستم بانکی نشات گرفته است.

 

کوچکی نژاد با بیان اینکه باید درباره وام های دریافتی مدیران شفاف سازی شود، تصریح کرد: در حالی که این تبصره  می توانست بسیار در امر شفاف سازی موثر باشد رای نیاورد  .

 

وی در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند این مسئله در صورت رای آوری نوعی تجاوز به حقوق شخصی افراد تلقی می شد خاطرنشان کرد: خیر؛ این گونه نیست؛ پول در اختیار مدیران بانک ها امانت مردم نزد آنها است؛ ارث خانواده شان نیست؛ باید از آن حفاظت کنند و نمی توانند به نفع خودشان از آن برداشت کنند.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار