مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 28. دى 1395 - 20:46   |   کد مطلب: 19072
نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از سخنان تبلیغاتی وزیر ارتباطات و فناوری گفت: در صورت ادامه و سوء استفاده از جایگاهش در مجلس به خاطر عملکردش مورد سئوال قرار خواهد گرفت.
واعظی نیا از جایگاه خود در بحث انتخابات سوء استفاده نکند/ در صورت ادامه تبلیغات در مجلس مورد سئوال قرار خواهد گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از صبح الوند حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌ لارگانی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات با انتقاد از رفتار برخی از مسئولین کشوری گفت: برخی از وزرا و مسئولین وزارتخانه ها با استفاده از روش های مختلف سعی در تبلیغات برای دکتر روحانی کرده اند.

 

نماینده مردم فلاورجان با تاکید براینکه تمامی این کارها تخلفات انتخاباتی است گفت: از همه بدتر این رفتارها همین بخش نامه چند ماده ای در رابطه با ستاد انتخاباتی و پخش کلیپ  بود که به نوعی تخلف آشکار بود.

 

وی با اشاره به اظهارات وزیر ارتباطات و فناوری که به نوعی تبدیل به عنصر تبلیغاتی دکتر روحانی شده  است گفت: آقای واعظی در اظهارات مختلف ازجمله  در اظهارات اخیرش که عنوان کرده بود اگر کسی در صحنه انتخابات وارد شود برای تخریب آقای روحانی می‌آید که این حرف بسیار زشت و زننده‌ای است چون انتخابات میدان رقابت است  و افراد باید بیایند مگر می‌شود ما فقط یک کاندیدا داشته باشیم و کس دیگری نیاید  و هر کس بیاید بر ضرر آقای روحانی است.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌ لارگانی اظهار کرد: ما در این موضوع انتظارمان این است از مسئولین واقع‌بینانه‌تر اظهارنظر کنند و  سعی کنند از جایگاه و موقعیتی که دارند برای بحث انتخابات سوءاستفاده نکنند.

 

نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس  با اشاره به  مطرح بودن استیضاح  سه وزیر در مجلس گفت: با توجه به آنکه دیگر فرصتی برای استیضاح وزیر ارتباطات و فناوری در مجلس نیست در صورت ادامه چنین حرکاتی مجلس از وی سؤال خواهد کرد.

 

وی در پایان بابیان اینکه اگر بحث استیضاح واعظی هم مطرح شود طوری مظلوم‌نمایی برای دولت حساب خواهد شد گفت: علی‌رغم اینکه برخی دولتی‌ها می‌گویند به ما اجازه کار داده نمی‌شود این مجلس بیشترین همکاری را حتی در بحث اصلاح بودجه 95 با این دولت داشته است.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار