مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. بهمن 1395 - 23:25   |   کد مطلب: 19219
در دیدار استاندار همدان با مدیر عامل شرکت هواپیمایی پویا بر آغاز پروازهای همدان - تهران تا پیش از پایان سال و مطالعه و ایجاد شرایط حمل بار هوایی بخصوص محصولات کشاورزی به روسیه از همدان توافق شد.
آغاز پروازهای همدان - تهران تا پایان سال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از نافع، محمد ناصر نیکبخت در دیدار با علی محمدی بخش، مدیر عامل و چند تن از مدیران شرکت هواپیمایی پویا گفت: همدان به واسطه داشتن یک هزار 800 اثر تاریخی، فرهنگی و توریستی از منظر گردشگری مهمترین استان در کشور است.

 

وی از دیگر مزیت های گردشگری همدان به آب و هوای همدان چهار فصل، وجود بزرگترین غار آبی جهان ، قرار گرفتن شهر جهانی سفال در همدان و وجود بهترین شرایط توسعه ای را ذکر کرد.

 

استاندار همدان با ذکر اینکه پروازهای همدان نیازمند تقویت است گفت: با توجه به نهایی شدن برجام که زمینه رفع مشکل هواپیما را به همراه داشته باید تلاش شود شمار پروازهای همدان افزایش یابد.

 

نیکبخت پیشنهاد داد: ابتدا برقراری پرواز همدان - تهران سپس نیازهای استان همدان برای پرواز به مشهد و برقرای پرواز به دیگر استانها و عتبات عالیات فراهم شود.

 

وی اظهار کرد: مردم همدان بسیار مشتاق پرواز به عتبات عالیات هستند که اگر پرواز بصورت منظم برقرار باشد به طور حتم مسافر نیز خواهد داشت.

 

وی با ذکر اینکه از حمل و نقل بار با هواپیما از همدان استقبال می شود گفت: روسیه بهترین فرصت برای افزایش صادرات بوده بنابراین همدان در غرب کشور می توانند نیازهای روسیه را تامین کند.

 

استاندار همدان افزود: سفیر ایران در روسیه می تواند کمک مؤثری در برقراری این پروازها باشد و هم اینک یک شرکت آلمانی و روسی از طرف سفارت ایران در روسیه به همدان معرفی شد.

 

نیکبخت اضافه کرد: استان از هرگونه همراهی با شرکت هواپیمایی پویا دریغ نمی کند چون برقراری پرواز همدان - تهران برای این استان بسیار مهم بوده چون در تقویت رویکرد گردشگری استان موثر است.

 

وی یادآوری کرد: علت استقبال اندک شهروندان از پروازهای همدان - تهران در گذشته برنامه نامناسب پرواز بود درحالیکه پرواز باید منظم و برنامه ریزی شده باشد.

 

وی اظهار کرد: این استان ظرفیت های مناسبی برای صادرات محصولات کشاورزی منطقه با پروازهای باری دارد.

 

مدیر عامل شرکت هواپیمایی پویا نیر گفت : پرواز هواپیماهای این شرکت به 5 قاره جهان برقرار است و مطالبه این شرکت حمایت همه جانبه مسئولان استانی برای برقراری منظم پروازها است.

 

علی محمدی بخش افزود: در سه سال گذشته کمترین تاخیر را در پرواز داشته ایم چون به لحاظ نظم، دقت و پرواز با برنامه ‌، بخش های حمل و نقل آزاد راهی و راه آهن قابل رقابت با صنعت هواپیمایی نیستند.

 

وی اضافه کرد: در استان همدان همه همدل و علاقمند به برقراری پروازها هستند و تمام مولفه ها و زیرساختها لازم برای انجام پرواز فراهم است.

 

وی گفت: تا 3 هفته آینده جدول زمانبندی و تا قبل از عید برنامه پروازها را ارائه کرده و با همکاری یکدیگر این برنامه ها اجرایی می شود.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار