مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 9. بهمن 1395 - 10:50   |   کد مطلب: 19223
بیگی گفت: از ابتدای انقلاب برخی دنبال تطهیر چهره‌ی آمریکا بودند و امروز نیز کسانی را داریم که با تبعیت از همان افکار نمی‌توانند باطن‌شان را پنهان کنند و از کسروی اسمی نبرند.
وزیر راه همه‌چیز را با پول می‌سنجد/به ما می‌گویند بیخیال استیضاح شوید و امتیاز بگیرید!/ خریدار و فروشنده سیستم ATC یک نفر است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از آناج، احمدعلیرضا بیگی ظهر امروز در مسجد سالار شهیدان تبریز، انقلاب اسلامی ایران را الگوی ملت‌های مخالف سلطه خواند و ابراز داشت: از آنجایی که ایران در برابر زیاده‌خواهی و زورگویی کشوری همچون آمریکا ایستاده است و سایر کشورها از این اقدام جمهوری اسلامی ایران تأسی می‌‌پذیرند، آمریکایی‌ها درصدد نابودی این نظام برآمده‌اند.

وی ادامه داد: از قدیم‌الایام برخی‌ها می‌خواستند آمریکا را بزک و چهره‌ای آن‌ها را تطهیر کنند، این اتفاق امروز هم در حال تحقق است و مسئولانی را داریم که می‌گویند برای پیشرفت لازم است از الگوهای غربی تبعیت کنیم.

عده‌ای نادان خائنانی مثل کسروی را عالم می‌پندارند/ این‌ها نمی‌توانند باطن خود را پنهان کنند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه از طریق مذاکره و معامله نمی‌توان چیزی را از غربی‌ها گرفت و به پیشرفت دست یافت، عنوان کرد: از آنجایی که ممالک قدرت‌طلب مخالف اصول انقلاب و استقلال ایران اسلامی هستند حتی حاضر نیستند ساده‌ترین تکنولوژی‌ها را در اختیارمان قرار دهند.

وی خاطرنشان ساخت: امروز کسانی را می‌بینیم که در حضور عالمان آذربایجان هنگامی که می‌خواهند از مشاهیر نام ببرند، اسم احمد کسروی خائن را از روی نادانی به زبان می‌آورند؛ البته این موضوع به اینجا ختم نمی‌شود و آیت‌الله حاضر در جلسه جواب دندان‌شکنی به آن شخص ناآگاه می‌دهد.

روحانی راست می‌گوید، برای دیدن آثار برجام باید عینک دوربرد زد!

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به اظهارات ضداسلامی کسروی، یادآور شد: کسروی همان شخصی بود که می‌گفت برای پیشرفت باید از فرق سر تا ناخن پا غربی شویم، حالا همین فرد خائن را عده‌ای مشاهیر و عالم می‌دانند و به آنان افتخار می‌کنند؛ این یعنی چنین اشخاصی توانایی پنهان کردن باطن‌شان را ندارند و این نبرد همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در بخشی از سخنان خود به اظهارات رئیس‌جمهور درباره‌ی برجام اشاره کرد و توضیح داد: آقایان راست می‌گویند، برای دیدن برجام باید عینک زد، مشاهده‌ی آثار برجام عینکی با بُرد زیاد می‌خواهد و مردم عادی نمی‌توانند آن را لمس کنند، چون در عمل آثار آن ناچیز است.

دولت یازدهم یک هواپیما آورد اما یک تبریزی 12 فروند از آن‌ هواپیما را آورد

بیگی با بیان اینکه ایران وارد یک تعهد بین‌المللی شده است و چاره‌ای جز پایبندی به آن ندارد، تاکید کرد: رهبر انقلاب حجت را بر ما تمام کرده‌اند و همانطور که ایشان نیز متذکر شدند، اگر آن‌ها بدعهدی و برجام را پاره کنند، ما آن را آتش می‌زنیم.

وی افزود: ایران برای ایجاد گشایش اقتصادی و رفع تمامی تحریم‌ها وارد برجام شد اما اکنون هیچ‌یک از آن‌ها محقق نشده است، با این حال همچنان موافقان توافق هسته‌ای با توهین به شعور مردم هرکجا می‌روند از خیرات کذبِ برجام می‌گویند، با نشان دادن یک هواپیما نمی‌توانیم از ثمرات برجام حرف بزنیم چراکه یک تبریزی 12 تا از همان هواپیماها را قبلاً به ایران آورد.

برازنده ملت ایران نیست مسئولانش امام حسین(ع) را رها کنند و برای رفع حاجت بر درِ بیگانگان بنشینند

نماینده مردم تبریز خواستار تکیه‌ی دولت بر اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی شد و اعلام کرد: ما هرکجا درمانده‌ایم به سیدالشهدا متوسل شده‌ایم، برازنده ملت مسلمان نیست که مسئولین آن خدا و امام حسین(ع) را رها کنند و بروند از درِ بیگانه حاجت بگیرند.

وی در ادامه سخنان خود به تحولات منطقه اشاره و تشریح کرد: آمریکایی‌ها از ابتدا می‌خواستند 4 قدرت منطقه‌ای یعنی ایران، عربستان، ترکیه و مصر را از بین ببرند تا در خاورمیانه حکمرانی کنند، در مصر رهبر انقلاب را به زندان انداختند و با دستگیری اعضاء اخوان المسلمین، ارتش را بر سرِ قدرت آوردند، با عربستان نیز همراه شدند تا آن‌ها را در برابر ایران قرار دهند و مانع اتحاد کشورهای اسلامی شوند.

وزیر راه همه‌چیز را با پول می‌سنجد

رئیس گروه دوستی ایران و ترکیه با بیان اینکه کودتای اخیر ترکیه توسط آمریکایی‌ها طراحی شد، اظهار کرد: ترک‌ها یک زمانی از سیاست‌های آمریکا پیروی و از گروه‌هایی مثل داعش حمایت کردند اما بعدها متوجه اشتباه خود شدند و اکنون چون از این راه بازگشته‌اند، دشمنان جهان اسلام مدام در شهرهای مختلف ترکیه عملیات تروریستی انجام می‌دهند.

وی به حادثه قطار تبریز-مشهد نیز اشاره کرد و گفت: دولت‌مردان ما کردار سوداگرانه دارند و همه‌چیز را با پول می‌سنجند، هرکسی برای آن‌ها منفعت داشته باشد باارش است و اگر غیر از این باشد، در نگاه دولت‌مردان فاقد ارزش می‌باشد، برای همین هم وزیر راه و شهرسازی می‌گوید «نگران نباشید، خوشبختانه مسافران بیمه بودند!»

به ما می‌گویند بیخیال استیضاح شوید و امتیاز بگیرید!/ خریدار و فروشنده سیستم ATC یک نفر است

این نماینده مجلس دهم با انتقاد از عدم مسئولیت‌پذیری وزیر راه و سنگ‌اندازی در مسیر استیضاح او، اذعان داشت: جالب است بدانید، وقتی با نماینده‌ها در مورد استیضاح حرف می‌زنم عده‌ای می‌گویند بیخیال شوید و به جای آن یک چیزی از آخوندی بخواهید!

وی در پایان توضیح داد: قطار تبریز-مشهد دچار حادثه شد چون سیستمی که آخوندی از آن تمجید می‌کرد، آن هنگام خراب بود، این اتفاق رخ داد چون فروشنده و خریدار سیستم ATC یک نفر بود؛ مدیرعامل فعلی شرکت کشتیرانی ایران در دوران اصلاحات 8 سال تجارت کرد و بعدها فهمیدند این آقا مالک لوکوموتیوهای ایران است!

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار