مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. بهمن 1395 - 23:26   |   کد مطلب: 19239
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس در تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس درخصوص استیضاح وزیر راه و شهر سازی گفت: در جلسه امروز طرح استیضاح آخوندی به هیات رئیسه مجلس ارجاع داده شد.
آخوندی در نشست مجلس حضور نیافت/طرح «استیضاح وزیر راه» به هیات رئیسه ارجاع شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا؛ سید هادی بهادری، نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس درخصوص استیضاح وزیر راه و شهر سازی گفت: جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس با حضور 10 نفر از نمایندگان در خواست کننده استیضاح وزیر راه تشکیل شد و بحث و گفت وگو در این باره صورت گرفت.

 

وی در ادامه اظهارات خود افزود: متاسفانه آقای آخوندی در جلسه استیضاح خود حضور نیافت و معاون خود را برای این امر به جلسه کمیسیون عمران فرستاده بودند، بعد از ارائه توضیحات معاون آقای آخوندی نمایندگان از توضیحات آنان اقناع کامل نشدند و درخواست استیضاح خود را به صحن علنی مجلس و هیات رئیسه مجلس ارسال کردند.

 

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس در خصوص زمان بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس بیان داشت: در حال حاضر موضوع استیضاح امروز تقدیم هیات رئیسه مجلس شد و در دستور کار هیات رئیسه مجلس قرار گرفت و در طول این هفته اعلام وصول خواهد شد.

 

همچنین محمداسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار ائل با اشاره به برگزاری جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس، اظهار کرد: آقای آخوندی به جای خود، معاونینش را به این جلسه فرستاده بود!

وی ادامه داد: این حرکت وزیر، توهین به نمایندگان و مجلس بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توضیحات معاونین آخوندی نیز قانع کننده نبود، تصریح کرد: نمایندگان استیضاح کننده درخواست کردند تا استیضاح به صحن علنی مجلس توسط کمیسیون مربوزه ارجاع شود.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار