مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. بهمن 1395 - 23:17   |   کد مطلب: 19281
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون همدان از برگزاری ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت ایام‌الله دهه مبارکه فجر در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج طلاب و روحانیون استان ‌خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از تسنیم؛ حجت‌الاسلام علی حسنی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مهمترین حکومت اسلامی وجنبش انقلابی در تاریخ اسلام ودر زمان غیبت حضرت ولی عصر (عج) بود.

حسنی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی در طول تاریخ به جز دوران صدر اسلام محروم از حاکمیت اسلام بود، بیان کرد: با تحقق انقلاب اسلامی جامعه اسلامی یک بار دیگر طعم شیرین حکومت اسلامی وحاکمیت ارزشهای دینی و قرآن را چشید.

وی با بیان این نکته که انقلاب اسلامی برای رسیدن به پیروزی، آزمایشات سخت و مراحل دشواری را گذرانده است، گفت: حفظ و استمرار آن به مراتب امری دشوار تر ازبه پیروزی رساندن آن است و این دو امر نیازمند شناخت، هوشیاری، مقاومت، تلاش و تبعیت محض از ولی امر مسلمین است.

مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان همدان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر گفت: اعزام مبلغ و مبلغه به پایگاه‌های اقشار، برگزاری نشست پدافندغیرعامل در راستای تحکیم خانواده، برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا و غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی جام دهه فجر را از جمله این برنامه‌ها است.

حسنی برگزاری همایش شاخص‌های طلبه انقلابی‌، تجلیل از مبارزین و زندانیان سیاسی ایام انقلاب، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری نمایشگاه با موضوعات انقلاب، مسابقات کتابخوانی و نشست‌های بصیرتی  را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار