مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 3. بهمن 1397 - 19:45   |   کد مطلب: 23692
شهردار همدان از تخفیفات شهرداری همدان برای صدور پروانه ساختمانی در دهه فجر فاطمی خبر داد و گفت: از ۱۲ بهمن تا پانزدهم اسفند تخفیف در حوزه صدور پروانه ساختمانی در نظر گرفته شده به طوری که به انبوه‌سازان 15 درصد و برای شخصی‌سازها ۱۰ درصد منظور شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، عباس صوفی در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه در دهه فجر شهرداری وظیفه فضاسازی را بر عهده دارد اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال دهه فجر با ایام فاطمیه همزمان شده،  فجر فاطمی نامگذاری شده است.

وی افزود: به همین دلیل  در این دهه فضا را به شکلی طراحی کردیم که مناسب با ایام دهه فاطمیه باشد.

شهردار همدان با بیان اینکه جشن دهه فجر در ۲۲ بهمن برگزار می‌شود که دهه فاطمیه در آن تاریخ به پایان می‌رسد، تصریح کرد:  شهرداری در نظر دارد تا تعدادی پروژه را در این ایام کلنگ‌زنی کند.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن جشن انقلاب در سالن سینا و یا در پیاده‌راه بوعلی و میدان امام برگزار می‌شود، ادامه داد: در حوزه‌های فرهنگی نیز شهرداری نقش موثری دارد و برنامه‌هایی برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در نظر گرفته است.

صوفی با بیان اینکه فراخوان برنامه‌ها انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی نیز در این ایام در فرهنگسراها برگزار می‌شود که با ایام فاطمیه سنخیت داشته باشد.

وی گفت: در بخش چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز  با مشارکت اداره کل اطلاعات استان نمایشگاه موزه عبرت و ضد تروریست برپا شده است.

شهردار با بیان اینکه اقدامات فرهنگی و اجتماعی متفاوت دیگری نیز با همکاری سایر نهادها انجام خواهد شد، اظهار کرد: از ۱۲ بهمن تا پانزدهم اسفند تخفیف در حوزه صدور پروانه ساختمانی در نظر گرفته شده به طوری که به انبوه‌سازان 15 درصد و برای شخصی‌سازها ۱۰ درصد منظور شده است.

وی افزود: به دنبال آن هستیم که مجوز لازم از شورای اسلامی شهر اخذ شود تا  با همکاری اتاق اصناف تا پایان سال برای عوارض کسب و پیشه نیز مقداری تخفیف در نظر گرفته شود.

صوفی یادآور شد: در ایام دهه فجر فاطمی پارک منوچهری، پارک آینه روشن و پارک گل‌ها افتتاح می‌شوند و اگر شرایط جوی اجازه دهد مراسم‌هایی نیز برای آنان در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از کلنگ‌زنی فاز ۲ پل غدیر، راه‌اندازی مرکز ۱۳۷ به صورت رسمی و چند پروژه دیگر در این ایام خبر داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار