مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. بهمن 1397 - 22:34   |   کد مطلب: 23736
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز مشکلات اقتصادی در کشور حاکم شده و گرانی وجود دارد اما این سختی‌ها در مقابل انقلابی با این عظمت ناچیز و کوچک است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های نماز جمعه  با تسلیت ایام فاطمیه و فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: خداوند پشت انقلاب ما بود و در تمام این سال ها از انقلاب ما محافظت کرده است.

وی با اشاره به انقلاب‌های رخ داده در دنیا گفت: این انقلاب ما یک انقلاب الهی بود زیرا در مسیر خداوند حرکت می‌کند.

امام جمعه همدان ادامه داد: آمریکا بر کشور و منابع ما تسلط کامل داشت و با آن همه تجهیزات و حمایت‌های شاه نتوانستند بر مردم و انقلاب ما پیروز شوند زیرا خدا خواست که انقلاب ما پیروز باشد.

وی با اشاره به معجزات خداوند در مسیر انقلاب چون طوفان شن طبس  اضافه کرد: امروز مشکلات اقتصادی در کشور حاکم شده و گرانی وجود دارد اما این سختی‌ها در مقابل انقلابی با این عظمت ناچیز و کوچک است.

طه‌محمدی با بیان اینکه در مسیر انقلاب با وجود همه سختی‌ها و مشکلات امداد‌های غیبی بسیاری را دیده‌ایم، گفت:‌ دشمن منتظر بود که این انقلاب در همان ماه‌ها و سال‌های اول سقوط کند اما به کوری چشم دشمن ما 40 سالگی انقلاب را جشن می گیریم.

وی افزود: این انقلاب عصاره و چکیده تمام خواسته‌های نسل شیعه است و ما باید شاکر باشیم، به کشورهای اطراف خود چون عراق، سوریه و یمن نگاهی بیاندازیم که از آنها جز ویرانه چیزی باقی نمانده است.

نمانیده ولی فقیه در استان همدان گفت:‌ امروز دشمن معیشت مردم را نشانه گرفته و باید مسئولان دغدغه جامعه را داشته‌ باشند.

 

امام جمعه اسدآباد:
 انقلاب اسلامی یک هدیه الهی بود

حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با اشاره به سالروز ورود امام (ره) به ایران اسلامی، اظهار کرد: امام  بعد از تمام رنج و سختی‌ها به ایران آمدند و انقلاب در ۲۲بهمن ۵۷ به پیروزی رسید.

امام جمعه اسداباد گفت: انقلاب اسلامی یک تحفه الهی و هدیه غیبی بود که با سرنگونی رژیم منحوس پهلوی نصیب ملت ایران شد.

وی  از جوانان خواست چگونگی انقلاب، پیروزی آن را مرور و بازخوانی کنند که قبل از انقلاب چه وضعی داشتیم.

حسینی‌مجد افزود: امروز در سطح کشور مشکلات اقتصادی داریم اما دارایی هایمان بیشتر از نداشته‌هاست.

وی گفت: دشمن و استکبار جهانی هنوز ملت ایران را نشناخته که چگونه در دفاع از آرمان و اهداف انقلاب به میدان می‌آیند که این مهم را در ۲۲بهمن امسال را نشان خواهند داد.

امام جمعه اسدآباد خاطرنشان کرد: انقلاب ما به اندازه ناموسمان اهمیت دارد چرا که این استقلال و آزادگی را مدیون آن هستیم.

 

امام جمعه نهاوند:

دستاوردهای انقلاب اسلامی دشمنان را عصبانی کرده است

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از همان روزهای اوایل انقلاب دست به مانع‌تراشی و ایجاد مشکل برای کشور کردند تا انقلاب را نابود کنند.

وی اظهار کرد: دشمنان یک روز منافقین را به جان مردم انداختند یا از گروهک‌های تجزیه‌طلب در اوایل انقلاب حمایت کردند و بعد از آنها صدام را برای نابودی انقلاب تجهیز کردند.

امام جمعه نهاوند افزود: بعد از جنگ هم با انواع فتنه‌ها و تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی درصدد نابودی انقلاب اسلامی بودند ولی همه این توطئه‌ها با تبعیت مردم از ولی فقیه و هوشیاری ملت خنثی شده است.

وی بیان داشت: در سال‌های اخیر هم با شدت بخشیدن به جنگ اقتصادی و تحریم‌ها درصدد ناکام جلوه دادن انقلاب اسلامی و سپس ضربه‌زدن به انقلاب هستند.

مغیثی گفت: با وجود این همه مشکل، تحریم و فشار  این انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم در صحنه و با تکیه بر نیروهای جوان و انقلابی در عرصه‌های زیادی پیشرفت کرده است.

وی ادامه داد: در برخی عرصه‌ها مانند هسته‌ای، موشکی و پزشکی پیشرفت‌ها به حدی چشمگیر بوده که دشمنان توان دیدن آنها را ندارند.

امام جمعه نهاوند گفت: این پیشرفت‌ها و دستاوردها باعث عصبانیت دشمنان شده و این همه توطئه به خاطر سیلی‌ها و ضربه‌هایی است که دشمنان از انقلاب اسلامی خورده‌اند.

 

امام جمعه شهر بهار

دشمن می‌خواهد شیرینی جشن 40 سالگی انقلاب را تلخ کند

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا با اشاره به نقشه دشمنان در سال‌های گذشته ادامه داد: دشمنان ما به هر ترفندی امسال تمام  تلاش خود را به کار گرفتند که در بین مردم ایجاد نارضایتی کرده و نگذارند مردم شیرینی جشن 40 سالگی نظام را بچشند و هم اکنون نیز جنگ اقتصادی را به راه انداخته‌اند تا مردم را از طریق آن تحت فشار قرار دهند.

وی ادامه داد: عده‌ای نیز با کم‌خردی و با سوء استفاده از شرایط موجود دانسته و نادانسته آب به آسیاب دشمن ریخته و سعی دارند جو کشور را در شرایط موجود ملتهب کنند.

امام جمعه شهر بهار خاطرنشان کرد: اما اینها کور خوانده‌اند و نمی‌دانند که این مردم همان مردمی هستند که در بدترین شرایط همچون شرایط هشت ساله جنگ تحمیلی توانستند سربلند بیرون بیایند.

 

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:

مسئولان با تفکر بسیجی به مردم خدمت کنند

حجت‌الاسلام نقی باقری اظهار کرد: دهه فجر یعنی حضور حماسه‌آفرین مردمی که حسینی هستند و برای مقابله با ظلم و استکبار جهانی انقلاب کردند و این مبارزه تا امروز ادامه دارد.

وی با انتقاد از برخی سودجویان کشور افزود:سودجویان و منافقان بدانند دولت و ملت از هم جدا نیستند و کسانی که با تحریم‌های ظالمانه در فکر به زانو درآوردن ملت ما هستند بدانند این ملت 40 سال استقامت کرده و تا دولت امام مهدی در مقابل همه این زیاده‌خواهی‌ها خواهد ایستاد.

امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به فناوری فضایی کشور گفت:  به زودی ان شاءلله  نواقص ماهواره‌های فضاپیمای ما رفع  خواهد شد و یک بار دیگر شاهد افتخارآفرینی جوانان این نظام خواهیم بود.

وی در خصوص توان نظامی کشور بیان کرد: دنیا می داند که اگر هر کشوری  ذره‌ای به خاک ما چشمداشت داشته باشد  جواب نیروهای ارتشی و سپاهی ما جواب دندانشکنی خواهد داد.

وی در پایان با تقدیر از تفکر بسیجی در پیشبرد اهداف کشور خاطرنشان کرد: تمام مردم ایران و مسئولان دولت با روحیه بسیجی  به مردم خدمت کنید که این نوع کار کردن باعث خوشحالی مردم و خداوند از شماست.

 

امام جمعه تویسرکان:
 

مشکل کشور بی‌تحرکی وکم‌کاری دولت است
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی گفت: دهه فجر یوم الله است چون خدای متعال به جای شاه فاسد و نوکر کفار حضرت امام را داد که حتی دشمنان هم به عظمت او اقرار کردند.

وی اظهار کرد: امام خمینی  ۲۲بهمن را سرآغاز حکومت الهی بر جهان معرفی کرد، بنابراین شکی نیست که انقلاب ما متصل به انقلاب جهانی حضرت حجت خواهد شد.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: رمز موفقیت ما عمل به فرهنگ امام است که فرمود نه از ارتباط با متجاوزان خشنود بشوید و نه از قطع ارتباط با آنان رنجور.

وی عنوان کرد: قریش با اینکه خیلی مخفیانه خلاف صلح حدیبیه عمل کرد و بلافاصله ابوسفیان برای جبران تخلف و تجدید عهد خدمت پیامبر آمد و حتی از حضرت زهرا(س)خواست واسطه شود اما مقبول نیفتاد و حضرت به آنها حمله و منجر به فتح مکه شد، لطفا آقای رئیس جمهور مسلمات تاریخ را تحریف نکنید.

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: آقای رئیس جمهور می‌گوید عمده مشکلات ما به فشار آمریکا برمی‌گردد ولی باید گفت همه می‌دانند که عمده مشکلات امروز مسئله اقتصاد و بازاراست، در حالی که وزیر جهاد شما می‌گوید موادغذایی به وفور در کشور هست، آیا امریکا مجبورتان کرده تانظارت بر بازار توزیع نداشته باشید؟

وی افزود: آیا تاراج اموال عمومی و ویران کردن تولید با خصوصی‌سازی باندی هم تقصیر آمریکاست؟

موحدی اظهار کرد: اینکه بانک‌ها طبق قانون بودجه ۹۶ موظف به پرداخت 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات بودند و فقط ۱/۳درصد آنرا پرداخت کرده‌اند اینهم تقصیر آمریکاست؟! اینکه عدم همکاری شما برای حذف دلار را با کشورهای روسیه، چین،هند و همسایه‌های دیگر از تنبلی شماست یا تقصیر آمریکا؟!

امام جمعه تویسرکان همچنین عنوان کرد: آیا آشوب فضای مجازی و عدم بومی‌سازی و سرکوب نیروهای داخلی این هم تقصیر آمریکاست؟ حقوق‌های نجومی و افزایش چندین برابری بودجه نهاد ریاست جمهوری و ریخت و پاش‌ها هم حتماً تقصیر آمریکاست؟!

وی خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور مشکل کشور بی‌تحرکی و کم‌کاری دولت شما و عدم التزام دولت به قانون است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار