مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. بهمن 1395 - 23:21   |   کد مطلب: 19332
رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان ایران گفت: آقایان روحانی و مطهری در لیست ۵ نفره این جبهه برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از تسنیم، قدرتعلی حشمتیان رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان ایران، با اشاره به برنامه و اقدامات جبهه متبوعش در انتخابات 96، اظهار کرد: تاکنون تعدادی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری را شناسایی و مورد بررسی قرار دادیم که در آخرین جلسه این جبهه تعداد کاندیداهای نهایی به 5 نفر رسید.

وی ادامه داد: در این میان نام حجت‌الاسلام روحانی و آقای مطهری نیز در لیست 5 نفره قرار دارد، اما آقای مطهری فعلا به احترام آقای روحانی اعلام کاندیداتوری نکرده و ما منتظر نظر وی هستیم.

رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان ایران درباره زمان نهایی شدن کاندیدای تشکل متبوعش در انتخابات 96، تصریح کرد: حداکثر تا اسفندماه کاندیدای نهایی معرفی می‌شود.

حشمتیان  با اشاره به برنامه تشکل متبوعش در انتخابات شورای شهر نیز گفت: این جبهه قطعا در انتخابات شورای شهر نیز کاندیدا خواهد داشت و تاکنون  142 نفر را شناسایی کرده‌ایم و آنها نیز سابقه فعالیت‌های خود را برای ما ارسال کرده‌اند.

وی افزود: زمان معرفی کاندیداهای شورای شهر پس از احراز صلاحیت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار