مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. بهمن 1395 - 23:12   |   کد مطلب: 19453
ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون میزان یک میلیون و ۴۳۷ هزار و ۳۷۰ تن کالا از گمرکات استان به خارج از کشور صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از اوشیدا طاهره هامون نورد  ابراز داشت: از ابتدای سال تاکنون میزان یک میلیون و ۴۳۷ هزار و ۳۷۰ تن کالا از گمرکات استان به خارج از کشور صادر شده که به نسبت مدت مشابه در سال قبل با ۲۹ درصد افزایش مواجه بوده است.

وی بیان داشت: ارزش کالاهای صادر شده از گمرکات استان ۴۱۷ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۱۷۹ دلار می باشد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۱۲ درصدی روبرو بوده است.

هامون نورد ابراز داشت: از ابتدای سال تاکنون مقدار ۳۴۶ هزار و ۹۵۱ تن کالا به گمرکات سیستان و بلوچستان وارد شده که به نسبت مشابه در سال قبل ۱۷ درصد کاهش داشته است.

ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارزش کالاهای وارداتی ۶۱۴ میلیون و ۸۷۴ هزار و ۷۳۹ دلار می باشد که به نسبت سال گذشته با افزایش ۱۰ درصدی مواجه بوده است.

هامون نورد با بیان اینکه، مصالح ساختمانی، گازوئیل، گاز، کاشی و سیب تازه عمده اقلام صادراتی از گمرکات سیستان و بلوچستان به شمار می روند در پایان گفت: برنج خوراکی، انبه، تخم کنجد، نخود، کولر و شکر مهم ترین اقلام وارداتی به استان محسوب می شوند.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار