مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. بهمن 1395 - 19:40   |   کد مطلب: 19498
قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این سوال که عملکرد دولت را در مقابله با بحران هایی همچون ریزگردها، چگونه ارزیابی می کند، گفت: شما از کدام عملکرد دولت صحبت می کنید؟ دولت عملکردی نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از تهران نیوز؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده‌ هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به ضعف دولتی ها در مدیریت کردن بحران ریزگردها در استان های جنوب، جنوب غرب اذعان داشت: ما در خصوص مدیریت بحران هایی همچن ریزگردها و آلودگی هوا، قوانین خوبی در مجلس داریم که متاسفانه سازمان های مربوطه مثل سازمان محیط زیست باید در این خصوص به بهترین نحو ممکن آن را اجرایی کند و اگر ضعفی دیده می شود، به دلیل عدم قانون نیست بلکه مشکل اصلی بر سر عدم اراده در اجرای این قوانین است.

وی اظهار داشت: فکرنمی کنم که مشکل ریزگردها به قانون مربوط باشد و قطعا عدم رعایت قوانین باعث به وجود آمدن چنین معضلی شده است و نیاز است که دستگاه های اجرایی مربوطه، به بهترین نحو ممکن به این قوانین توجه کنند و آن را به مرحله اجرا برسانند.
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه برخی تدابیر و اقدامات در طول چند سال اخیر باعث از بین رفتن محیط زیست شده است، گفت: آنهایی که نسبت به محیط زیست کشورمان بی توجه بودند اما در دستگاه هایی فعالیت می کردند که با این موضوع مرتبط بود، باید جوابگو بحران ریزگردها باشند.
عضو هیئت رئیسه مجلس خاطر نشان کرد: طبق گفته کارشناسان و نمایندگان استان های خوزستان، مشکل ریز گردها منشا داخلی و خارجی دارد و به عنوان یک نماینده ملت، اعتقاد دارم که رفع این مشکلات در کشور باید در الویت دستگاه های اجرایی مرتبط با محیط زیست باشد.
وی ادامه داد: مباحثی که مرتبط با حوزه بهداشت و درمان است، دولت ها باید ورود جدی داشته باشند و مانع از بروز مشکلات برای آحاد مردم شوند.
قاضی زاده هاشمی در پایان در جواب این سوال که عملکرد دولت را در مقابله با بحران هایی همچون ریزگردها، چگونه ارزیابی می کند، گفت: شما از کدام عملکرد دولت صحبت می کنید؟ دولت عملکردی نداشته است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار