مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 27. بهمن 1395 - 20:02   |   کد مطلب: 19502
حسن روحانی در سفر تبلیغاتی اش به خوزستان اختصاص 3 درصد از فروش نفت را حق طبیعی مردم خوزستان خواند اما این روزها خبری از این 3 درصد نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از رهیاب: روحانی در جریان سفرهای تبلیغاتی خود به خوزستان وعده‌های جالبی به مردم داده بود، او در سفر تبلیغاتی‌اش به خوزستان گفت: 3 درصد از درآمد نفت را به خوزستان اختصاص می‌دهم. این حق مردم خوزستان است و در طول هشت سال جنگ تحمیلی مردم این سرزمین فشار بسیاری متحمل شدند و این درصد برای جبران آن کم است و تلاش خواهم کرد این دو درصد به سه برسد.

حسن روحانی به این حرف‌ها اکتفا نکرد و در پاسخ به «هورای» اصلاح طلبان خوزستانی افزود: این یک حرف حق است که تاکنون عملی نشده است بنابراین تلاش خواهم کرد در دولت تدبیر و امید 2 درصد نفت را که تاکنون محقق نشده برای مردم خوزستان عملی کنم و این 2 درصد را به 3 درصد افزایش دهم.

اما این روزها نه خبری از این مبالغ اختصاص داده شده است و نه خبری از وعده‌های آبدار دولت بلکه روز به روز مردم با بحران جدید دست و پنجه نرم می‌کنند و حالا در جدیدترین معضل خوزستان باید با بی آبی و بی برقی کنار بیایند. به نظر می‌رسد که دولت هنوز معتقد به نظریه‌های ابتکار و زنگنه در خصوص بحران‌ها است.

معصومه ابتکار در خصوص ریزگردهای خوزستان گفته بود که این مشکل حالا حالاها حل نمی‌شود و وزیر نفت درباره آتش سوزی پتروشیمی بوعلی گفته بود که صبر کنید مواد اشتعالزا تمام شود تا آتش خاموش شود.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار