مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. اسفند 1395 - 23:49   |   کد مطلب: 19644
معاون دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی کشور گفت: امروز مشکل کشور اجرای کنسرت نیست، تبعیض و فقر است و پایبندی به اصول و ارزشهای اسلامی از فساد جلوگیری می کند و دور شدن از ارزشهای انقلاب ضرر و زیان به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از بازتاب بروجرد "علی باقری" معاون دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی کشور در همایش  انقلابی گری، رمز پایداری که در مسجد الغدیر بروجرد برگزار شد گفت: توافق هسته ای 100 حق هسته ای ایران را گرفت که با هیچ عقل و منطقی هماهنگ نیست.

وی اضافه کرد: در آغاز مذاکرات هسته ای خط قرمز آمریکا عدم غنی سازی بود ولی بعد از آن که توانست حق غنی سازی را از ایران بگیرد، پروژه بعدی را حذف سیستم موشکی ایران قرار داد و اگر در برابر قدرت های دنیا مانند آمریکا بایستیم هر کاری غیر هسته ای را انجام دهیم، آنها موضع گیری خواهند کرد.

به گفته وی اگر پیشرفت بخواهیم آنان مانع می شوند و برای پیشرفت سقف ایجاد می کنند و در این راستا انقلابی ها می گویند سقفی برای پیشرفت نباید باشد ولی آنان برای پیشرفت سقف می گذارند تا به اهداف شوم خود برسند.

باقری اظهار داشت: پایبندی به ارزشهای انقلاب از فساد جلوگیری می کند و در هر جایی که از ارزشهای انقلاب دور شویم باعث ضرر و زیان خواهد شد.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از یک سال پیش در چندین مناسبت بر انقلابی ماندن و انقلابی گری تاکید کردند و آن را نیاز امروز کشور دانستند و علاج دردهای امروز حفظ فضای انقلابی گری است.

به گفته وی دور شدن از انقلابی گری باعث تخطی مسئولان از خط قرمزهای انقلاب و دور شدن از انقلاب می شود و دور شدن از انقلابی گری باعث سست شدن اعتماد عمومی مردم به نظام و حکومت می شود.

معاون دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی کشور تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران باعث استقلال و آزادی برای ملت ایران شد ولی امروز بعد از گذشت سالها برخی به فکر افتاده اند که استقلال را منزوی کنند و پیوستن به قافله جهانی یعنی پذیرفتن هنجارهای جهانی را مطرح کنند.

وی اضافه کرد: اصل هدف مذاکرات هسته ای رفاه جامعه و رسیدن به اهداف اسلام و نظام بود ولی امروز رسیدن به حق مسلم هسته ای را در جامعه کنار گذاشته و به دنبال نگاه به بیگانگان و گرفتن سهمشان هستند ولی در اصل، مذاکرات هسته ای به دنبال گرفتن حقمان بود نه سهممان که نتیجه مذاکرات هسته ای برداشتن تحریم ها بود ولی امروز چنین نیست.

باقری افزود: عده ای امروز در جامعه فضایی را ایجاد کرده اند که پایبندی به ارزشهای اسلامی و دینی مشکلاتی را به وجود آورده است اما امروز مشکل کشور اجرای کنسرت نیست و مشکل اصلی کشور تبعیض و فقر است.

به گفته وی ناهنجارها جایی رخ می دهد که از حاکمیت اسلامی و دین دور شده باشیم و رهبری حقوق های نجومی را نامشروع می دانند ولی یک مقام دولت می گوید این حقوق ها مشکلی ندارد و برخی از کشورها این حقوق ها را دریافت می کنند.

باقری تصریح کرد: با توجه به این که در جامعه اسلامی باید در مصرف بیت المال دقت شود پایبندی به اصول و ارزشهای اسلامی از فساد جلوگیری می کند.

وی بیان کرد: ایران اسلامی در فعالیت های هسته ای پیشرفت کرده که ابرقدرتهای جهان مانند آمریکا مقابل ما ایستاده اند تا ما پیشرفت نکنیم و همچنین در عرصه نظامی دفاعی پیشرفت هایی داشته ایم که برجسته ترین آنها موضوع موشکی است که دشمنان امروز روی آن متمرکز شده اند.

باقری خاطر نشان کرد: علیرغم همه تحریم ها و فشارها کشور در توانمندیهای نظامی و هسته ای به پیشرفت های بزرگی دست یافت زیرا کسانی که در این عرصه کار می کردند ارزشهای دینی و اسلامی را مد نظر داشتند.

انتهای پیام/ چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار