مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. اسفند 1395 - 22:08   |   کد مطلب: 19707
فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص حضور چند کاندیدا اصلاح‌طلب در کنار حسن روحانی درانتخابات سال 96 گفت: من با این کار کاملا مخالفم، تعریف نامزد سایه برای آقای روحانی، او را تضعیف می‌کند و جامعه هم این پیام را دریافت می‌کند، از طرفی این کار ممکن است سبب شود اتفاقات دیگری رخ دهد و خلاف آنچه می‌خواهیم شکل گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص حضور چند کاندیدای اصلاح‌طلب در کنار حسن روحانی برای انتخابات سال 96 اظهار داشت: من با این کار کاملا مخالفم؛ تعریف نامزد سایه برای آقای روحانی او را تضعیف می‌کند و جامعه هم این پیام را دریافت می‌کند، از طرفی این کار ممکن است سبب شود اتفاقات دیگری رخ دهد و خلاف آنچه می‌خواهیم شکل گیرد.

وی با تاکید بر اینکه با انتخاب نامزد سایه برای روحانی مخالف است افزود: جمع بندی شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان وشورای مشورتی این شد که تصمیم‌گیری در این باره به خود آقای روحانی و ستاد او واگذار شد و هم اکنون هم آقای شریعتمداری در حال رایزنی و مشورت است تا تصمیم‌گیری نهایی در خصوص حضور کاندیدای کمکی انجام شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: عقبه آقای روحانی باید تقویت شود و او باید بتواند با تاکتیک‌های حساب شده و با مشورت صاحب‌نظران خود را برای افکار عمومی توجیه کند چرا که نفس حضور نامزد موازی می‌تواند گوش جامعه را نسبت به دفاعیات آقای روحانی تضعیف کند.

ناصری عنوان کرد: استدلال برخی دوستان این است که نامزدهای رقیب زیاد می‌شوند به همین نسبت هجمه‌ها نسبت به روحانی افزایش می‌یابد در حالی که به نظر من اقای روحانی هوشمندی مقابله این با نامزدها را دارد و با تقویت تیم رسانه‌ای وی می‌تواند به خوبی در مناظره‌ها و گفت‌وگوهای ایام انتخابات حاضر شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "با توجه به مطرح شدن برخی مسائل از قبیل احتمال رد صلاحیت رئیس جمهوری، آیا فکری برای آلترناتیو روحانی شده است؟" گفت: توجه به دونکته در این زمینه ضروری است، اول اینکه طرح موضوع رد صلاحیت جنگ روانی است که برخی از عوامل پشت صحنه آغاز کرده‌اند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: دومین نکته که باید به آن توجه کرد این است که با توجه به شرایط حساس کشورمان، بدون تردید رد صلاحیت رئیس جمهوری مستقر می‌تواند موقعیت بین المللی، منطقه‌ای و حاکمیت ایران را تضعیف کند.

ناصری گفت: حتی اگر بر فرض محال شورای نگهبان مستند عقلانی و قانونی هم برای رد داشته باشد نباید این کار را انجام دهد چرا که این امر جایگاه جمهوری اسلامی را تضعیف می‌کند و مقابله طرف مقابل  بیشتر می‌شود.

 

انتهای پیام/چ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار