مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 12. اسفند 1395 - 20:10   |   کد مطلب: 19718
یک نماینده مجلس تاکید کرد که اگر ما به نتیجه ای برسیم که وزیری صلاحیت اداره وزارتخانه ای را ندارد و او را به دلایل مختلف استیضاح نکنیم خیانت به دولت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح وزیر صنعت در مجلس کلید خورده است ، گفت: برخی از نمایندگان مجلس اعتقاد دارند با توجه به زمان کمی که تا پایان عمر دولت باقی مانده زمان مناسبی برای استیضاح وزرا توسط مجلس نیست.

 

وی افزود: البته بنده با این استدلال به شدت مخالف هستم چرا که در حدود 6 ماه تا روی کار آمدن دولت بعد زمان باقی مانده است، بر همین اساس ما نباید چک سفید امضا به وزرا بدهیم تا آنها خاطر جمع شوند که توسط مجلس استیضاح نخواهد شد.

 

این نماینده مجلس تاکید کرد که اگر ما به نتیجه ای برسیم که وزیری صلاحیت اداره وزارتخانه ای را ندارد و او را به دلایل مختلف استیضاح نکنیم خیانت به دولت است.

 

خدری گفت: در حال حاضر بنده به همراه برخی دیگر از نمایندگان مجلس به این نتیجه رسیده ایم که وزیر صنعت باید استیضاح شود و البته نمایندگان استیضاح کننده هم قسم شده اند تا امضاهای خود را پس نگیرند تا اینکه این موضوع در دستور کار مجلس قرار بگیرد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار