مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 13. اسفند 1395 - 13:57   |   کد مطلب: 19726
وزیر سابق اطلاعات در یادواره شهدای املش با بیان اینکه استکبار به دنبال تحریف و از بین بردن گفتمان امام است،گفت: در سه سال گذشته از زبان مسئولین مرگ “بر آمریکا” شنیده نشده است واین دقیقا در راستای اهداف استکبار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از املش ما، حجت الاسلام مصلحی در یادواره ۲۳۰شهید والامقام  شهرستان املش که در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شده بود، گفت: گرامیداشت مناسبت های مذهبی ، تاریخی و برگزاری یادواره شهدا زنده نکه داشتن معنویات ماست ، چرا که دشمن در حال القاء شبهاتی در ذهن و فکر ما و نوجوانان و جوانان ما از طرق مختلفی همچون ماهواره و فضای مجازی است.

وزیر سابق اطلاعات افزود: یک سوم قرآن کریم به تاریخ و گذشته و گذشتگان می پردازد تا درس عبرتی برای بندگان شود و سرگذشت گذشتگان را به یاد آورد و حتی در یک سوم نماز نیز از خداوند متعال می خواهیم که ما را یهودی و نصاری قرار ندهد.

وی ادامه داد:  برگزاری یادواره های شهدا و یادآوری آرمان های امام راحل(ره) و انقلاب در این مجالس شهدا، پروژه های دشمنان را عقیم کرده و توطئه ی آنان را نقش برآب می کند و براساس آیات قرآن کریم شهدا زنده هستند و جامعه ما را به لحاظ مختلف مدیریت می کنند و دین اخلاق و احکام و اسلام را زنده نگه داشته اند.

حجت الاسلام مصلحی اظهار داشت : امروز برخی مخالف شعار ” مرگ بر آمریکا ” هستند و می گویند چرا با گذشت چندین سال از انقلاب هنوز باید شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار بدهیم؟، آنها بدانند مبارزه با استکبار یکی از اهداف عمده و بزرگ انقلاب اسلامی ایران بوده و هست ،استکبار برای از بین بردن گفتمان امام و تحریف آن برنامه دارد، از زبان مسئولین در دو سه سال گذشته چند بار کلمه مرگ بر استکبار و مرگ بر آمریکا را شنیده اید، این دقیقا در راستای اهداف استکبار است.

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد : کلمه استکبار را از زبان مسئولی میشنوید بدان معناست که زندگی خود را طوری تنظیم کنید که بتوانید با دشمن مقابله کنید و این کلمه برای یک مسئول یعنی برنامه هایش را  باید چنان طراحی کند که بتواند در مقابل استکبار ایستادگی کند اما حال به جای به کار بردن کلمه استکبار میگویند ایالت متحده آمریکا قدرت های بزرگ جهانی این دیگر آن بار را ندارد این تحریف گفتمان امام است گفتمانی که از آیات قرآن  سرمنشا گرفته از بین می برند و می گویند ایالت متحده آمریکا تا شما را ببرند در مسیری که بپذیرید عالم کدخدا دارد و شما باید تسلیم باشید. میگویند قدرت های بزرگ جهانی ، کدام قدرت؟ که به حول قوه الهی آمریکا هم در حال فروپاشی است. رئیس جمهور فعلی آمریکا اعتراف میکند این کشور ۲۰۰ تریلیون بدهی دارد اما برخی در کشور تا نام آمریکا به میان می آید ، قند در دلشان آب می شود ، همه چیز را آنجا می بینند و این مشکل بزرگ امروز ماست.

وی با بیان اینکه دشمن در یکی از پروژه های خود به دنبال نفوذ می باشد، افزود: در این پروژه افرادی را در کنار مسئولین و نخبگان قرار میدهد تا با تصمیم گیری های اشتباه ، تا جامعه را از آن مسیر اصلی خود خارج کند و جامعه با اتخاذ تصمیمات غلط در عرصه های مهم از جمله انتخاب فرد اصلح در انتخابات، با مشکل مواجه شود.

حجت الاسلام مصلحی  ادامه داد: منتظری که بود؟ شخصیت بزرگ علمی و حوزوی قبل از انقلاب و آن همه تلاش و شکنجه و بعد از انقلاب تا آنجا پیش رفت که قائم مقام رهبر شد اما دستگاه اطلاعاتی آمریکا چه کرد در کنار منتظری یک سید مهدی هاشمی گذاشت که جاسوس آمریکایی ها بود منتظری را با کارنامه درخشان در مقابل امام و انقلاب قرار داد.

در پایان این مراسم حاضرین با مداحی برادر آستی سینه زنی کردند .

  انتهای پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار