مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. اسفند 1395 - 14:46   |   کد مطلب: 19733
آیت الله رئیسی گفت: آقای وزیر کشور باید این وضعیتی که در خراسان‌جنوبی بوجود آمده است را مورد بررسی قرار دهند؛ به‌ویژه نگرانی‌هایی که از سوی آیت الله عبادی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان‌جنوبی مطرح شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از دانا؛  آیت الله سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: اگر استاندار خراسان‌جنوبی و دیگر مسئولان، دقیقا به خواست مردم در خراسان‌جنوبی توجه کنند خواست مردم رفع مشکلات معیشتی و محرومیت است.

 

وی افزود: بیش از 400 روستا در خراسان‌جنوبی داریم که این‌ها مشکل آب شرب دارند و بسیاری از روستاها به دلیل کمبود نزولات آسمانی مشکل آب کشاورزی دارند و دغدغه‌های مردم این‌ها است.

 

چرا آقای استاندار بجای توجه به اولویت های مردم، مسائلی مطرح می کنند که دغدغه مردم نیست؟

 

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: سوال این است که چرا آقای استاندار بجای توجه به آنچه دغدغه و اولویت های مردم است؛ مسائلی را مطرح می کنند که این‌ها مسائل مردم نیست.

 

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: مسئله مردم خراسان‌جنوبی و مردم این استان، مسئله معیشت و آب به‌ویژه آب آشامیدنی و کشاورزی در مناطق محروم و کمبودهای زندگی در روستاها و شهرها است.

 

وی بیان‌کرد: در خراسان‌جنوبی مردم بسیار متدینی داریم و اگر امروز در این استان کاهش جرم و جنایت داریم به دلیل تدین، فرهنگ بالای مردم و مرزبانان غیور این استان است.

 

طرح مباحثی که به جای ایجاد آرامش، جامعه را دچار اختلاف می کند قابل نقد است و متدینین را نگران می کند

 

تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین امر خدمت کردن به مردم است، گفت: طرح مباحثی که به جای ایجاد آرامش و امید در مردم، جامعه را دچار مشکل و اختلاف می کند؛ طرح این مباحث غیر از قابل نقد بودن، گره گشای مشکلات مردم نیست و فاقد اولویت است و متدینین را نگران می‌نماید.

 

آقای استاندار رفع مشکل روستاها دستور کار با اولویت شما باشد

 

آیت الله رئیسی تصریح کرد: آقای استاندار، به فکر رفع مشکل روستاها و بیش از 400 روستایی که فاقد آب آشامیدنی هستند و با تانکر به آنها آب رسانی شده باشید چراکه مردم این استان بسیار متدین و غیوری هستند؛ این مسئله ها، دستور کار با اولویت شما است.

 

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: پیشنهاد و تاکید بنده به عنوان یک طلبه ای که خدمت مردم خراسان جنوبی ارادت دارم و به مناطق مختلف رفته و می‌روم این است که مسأله اصلی آقای استاندار رفع فقر، محرومیت و مشکلات معیشتی مردم شود.

 

وزیر کشوروضعیت ایجاد شده در خراسان جنوبی و نگرانی های آیت الله عبادی را مورد بررسی قرار دهد

 

آیت الله رئیسی بیان کرد: آقای وزیر کشور باید این وضعیتی که در خراسان‌جنوبی بوجود آمده است را مورد بررسی قرار دهند؛ به‌ویژه نگرانی‌هایی که از سوی آیت الله عبادی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان‌جنوبی مطرح شده است.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار