مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. اسفند 1395 - 14:52   |   کد مطلب: 19736
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با انتقاد از مصوبه اخیر مجلس دهم مبنی بر تصویب حقوق ۲۴ میلیونی مدیران کشور گفت:عملکرد این مجلس دولت ساخته ضعیف و غیرحرفه‌اى است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با پایگاه خبری صبح محلات گفت: با کمال تأسف مجلس محترم روز چهارشنبه مصوبه اى داشت که هضم آن درنظام جمهورى اسلامى بسیار دشوار است.
وی ادامه داد: درحالى که براى افزایش حقوق کارگران آقایان ریال ریال چانه مى زنند، به راحتى براى افزایش حقوق کسانى که سهم خود را از انقلاب و خون شهدا طلب مى‌کنند، میلیون میلیون ازبیت المال بذل و بخشش می‌کنند.
 
سلیمی تصریح کرد: چگونه مى توان دم ازعدالت زد درحالى که عده‌اى ٣٠ برابر محرومان دریافتى داشته باشند.
 
این نماینده مجلس چنین مصوباتی را غیر منطقی ارزیابی و بیان کرد: منطقى که این گونه امور را باهزاران توجیه به خورد جامعه مى‌دهد، همان منطق اشراف بى دردى است که ملک ومال را یک جا به گلوى  خود مى‌ریزد.
 
وی با انتقاد از شنیده نشدن صدای مخالفان این مصوبه در مجلس گفت: امیدواریم شوراى محترم نگهبان با رعایت اصل عدالت راه را برسوء استفاده کنندگان ببندد.
 
سلیمی مصوبه اخیر مجلس در خصوص پرداخت حقوق 24 میلیونی به مدیران را قانونی کردن بی عدالتی خواند و اظهار کرد: این مصوبه بى عدالتى را قانونى جلوه می‌دهد و به عنوان لکه‌اى سیاه و غیر قابل دفاع همواره در کارنامه مجلس دهم که تا کنون نشان داده مجلسى ضعیف و غیرحرفه اى است باقى خواهد ماند.
 
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مجلس دولت ساخته، همواره ابزارى براى توجیه و قانونى جلوه نمودن رفتارهاى خاص است نه مدافع حقوق محرومان و مستضعفان که ولى نعمت واقعى انقلاب هستند.
 
انتهای پیام/چ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار