مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. اسفند 1395 - 18:58   |   کد مطلب: 19742
از زمانی که به حوزه ی آموزش آمدیم اوصولی را به عنوان هدف قرار دادیم و در پی تحقق این اصول هستیم.
به دنبال نهادینه کردن سه اصل نظارت بر کیفیت،افزایش کیفیت،تکریم ارباب رجوع هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، دکتر علی غلامی مهرداد معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو گفت: ما از زمانی که به حوزه ی آموزش آمدیم سه اصل را به عنوان هدف قرار دادیم و در حال نهادینه کردن این سه اصل هستیم که عبارتند از: 1) نظارت بر کیفیت 2) افزایش کیفیت 3) تکریم ارباب رجوع .

وی افزود: به این اصول اعتقاد داریم و سعی کردیم تمام کارهایی که مربوط به دانشجوها است درست انجام شود هر چند تا رسیدن به نقطه ی ایده آل فاصله داریم اما سعی شده در حوزه ی آموزش کارها سریع و درست انجام شود و حتی اگر کاری از کارهای دانشجو انجام نمی شود ، جواب و توضیحی برای این انجام نشدن امور برای دانشجو داشته باشیم.
 

غلامی مهرداد گفت: در خصوص ارتقاء نظارت ، به کار مدیر گروه ها ، دانشکده ها و ارائه ی دروس نظارت می شود و این شیوه ی نظارتی به این گونه نیست که بررسی سطحی داشته باشیم ، شیوه ی نظارتی عملی است و تمام برنامه ها یکی یکی کنترل می شود.

وی افزود : در ترم جاری برای  مقاطع ارشد و دکتری ، برای آزمون جامع و دفاع از پیش پروپزال یک روند دقیق تعریف شده، همچنین سقف کلاسها برای ارشد و دکتری را طبق بخشنامه سازمان چک میکنیم و هر کلاسی حداقل اگر یک دانشجو هم داشته باشد 5 جلسه برای درس مربوطه تشکیل می شود  و این امر برای دانشگاه هزینه دارد اما دانشگاه پذیرفته این هزینه ها را بپردازد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان ادامه داد: در موردتحولات در این دانشگاه می توان اینگونه گفت که ثبت نام را برای اولین بار کاملا اینترنتی کردیم در حال دیجیتالی کردن بایگانی و کل سیستم آموزشمان هستیم و این پروژه در طول همین ترم  انجام می شود و برای همه ی گروه ها در حال حاضر مدیر گروه داریم حتی گروهی اگر 30 نفره بوده در حال حاضر یک مدیر گروه دارد که حداقل باید 4 روز حضور داشته باشد و به همین سبب در بین  رشته ها گروه مشترک نداریم.

علی غلامی مهرداد گفت: سامانه ی حق التدریس و پرداخت حق التدریس و پایان نامه ها را راه اندازی کردیم و در مرحله ی ورود اطلاعاتش و به دنبال امورات علوم پزشکی هستیم تا رشته های پزشکی و پیرا پزشکی مانند علوم آزمایشگاهی، هوشبری، اتاق عمل، اخلاق پزشکی،بینایی سنجی ، شنوایی سنجی ، رادیولوژی و فیزیوتراپی را وارد دانشگاه آزاد کنیم .

وی افزود: بحث مدرس های با مدرک استادیاری و دانشیاری را خیلی جدی پیگیری میکنیم و تا جایی که ممکن باشد سعی داریم با اساتیدی که مدرک دکتری دارند و یا در این مقاطع در حال تحصیل هستند همکاری داشته باشیم.

غلامی مهرداد در انتها گفت: چارتهای آموزشی سازمان در حال به روز رسانی سر فصل دروس می باشد و این به روز رسانی از مقطع کارشناسی ارشد و از جانب سازمان در حال به روز رسانی است و تا کنون حدود 60 الی 70 مورد به روز رسانی سرفصل در رشته ها داشتیم.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار