مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 31. فروردين 1396 - 11:36   |   کد مطلب: 20343
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت با ندادن اعتبارات به صدا و سیما رسانه ملی را تحت فشار قرار می‌دهد، گفت: نباید آقای روحانی به عنوان یک کاندیدا از رسانه بهره‌برداری بیشتری داشته باشد و رئیس صدا و سیما باید در این باره عدالت را رعایت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: ما نسبت به صدا و سیما انتقاد داریم چرا که رسانه ملی باید در شرایط فعلی به نحوی در پخش مصاحبه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری اقدام کنند که حق نامزدهای دیگر ضایع نشود. 

وی افزود: از آن جایی که آقای روحانی رئیس‌جمهور است و سایرین این موقعیت را ندارند، نباید آقای روحانی بهره‌برداری بیشتری را داشته باشد چرا که این رفتار برخلاف عدالت است و رئیس رسانه ملی این جنبه کار را باید رعایت کند. 

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس رسانه ملی از اینکه برخی اتهامات بی‌اساسی را به صدا و سیما می‌زنند نباید نگران باشد، آقای علی عسگری وظیفه دارد که قانون و عدالت را بین همه کاندیداها رعایت کند. 

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: اگر به همه برنامه‌های صدا و سیما توجه شود، برداشت منصفانه این است که بیشتر این برنامه‌ها دراختیار دولت و سخنگویان دولت و وزرای دولت است و نمایندگان دولت هستند که مرتب به تبلیغ می‌پردازند و وقت صدا و سیما را دراختیار خود دارند، من نمی‌خواهم نام ببرم ولی برخی از مجریان صدا و سیما هم در این راستا به دولت کمک می‌کنند. 

وی افزود:‌ این مجریان بعضاً بی‌طرفی را رعایت نمی‌کنند و بیشتر رئیس‌جمهور و دولت سوق پیدا می‌کنند. 

نماینده مردم شاهین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌از سوی دیگر دولت اعتبارات را دراختیار صدا و سیما قرار نمی‌دهد و از این جهت نیز رسانه ملی را تحت فشار قرار می‌دهد. 

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: من اطلاع دارم که کارکنان بدنه صدا و سیما نسبت به بسیاری از دستگاه‌های دیگر از حقوق کمتری برخوردارند و از این نظر نیز کارکنان سازمان صدا و سیما را نیز با ندادن اعتبارات تحت فشار مالی قرار داده‌اند. 

وی در پایان گفت: انتظار می‌رود که رسانه ملی، محکم و مستقل براساس موازین معین در چارچوب قانون، عدالت را رعایت کند، استقلال خود را حفظ کند و به سمت دولت سوق پیدا نکند. 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار