مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 17. ارديبهشت 1396 - 9:43   |   کد مطلب: 20578
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: روحانی در مناظره روز گذشته دو کار بسیار غلط انجام داد اول اینکه اقتدار ملی و موشکی ایران که که جزو افتخارات نظام جمهوری اسلامی و مایه امنیت کشور است را تحقیر کرد و مورد دوم هم در خصوص اظهارات حقوق‌بشری روحانی بود که دست‌آویز جریان‌های ضدانقلاب خارج از کشور شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اظهارات جهانگیری مبنی بر مظلومیت و بیکاری دختر وزیر آموزش و پرورش که موجب شده دست به واردات لباس بزند گفت: باید از آقای جهانگیری پرسید که آیا برای هر جوان بیکار، آن هم دختر، در کشور ما چنین امتیازی وجود دارد که اجازه واردات لباس از خارج به او داده شود.

 

وی افزود: در شرایطی که چند سال از اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور می‌گذرد و همواره تاکید بر این بوده که کالایی که توان تولید آن در داخل وجود دارد، وارد نشود و حتی رهبر معظم انقلاب هم این کار را حرام اعلام کردند، ما شاهد واردات لباس در کشور آن هم توسط فرزند یکی از وزرا هستیم.

 

عضو شورای مرکزی موتلفه تصریح کرد: حتی اگر این کار دختر وزیر آموزش و پرورش بر اساس قانون هم باشد و کالا وارد شده قاچاق نباشد، اصل این اقدام بر خلاف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و این پاسخ آقای جهانگیری اصلا قانع کننده نیست.

 

ترقی اظهار داشت: این نوع پاسخ‌ها نشان از روحیه‌ اشرافی‌گری و در واقع کوچک پنداشتن این تخلفات در دولت آقای روحانی دارد و همین نگاه است که باعث می‌شود پدیده‌هایی مانند حقوق‌های نجومی به وجود آید و دولتی‌ها در مواجهه با نجومی‌بگیران آن‌ها را سرمایه نظام خطاب کنند و مردم اگر می‌خواهند در مقابل این رانت‌خواری‌ها بایستند باید نسبت به تغییر دولت اقدام کنند.

 

وی در خصوص اعتقاد دولت یازدهم به آزادی بیان گفت: دولت در شعار ابراز می‌کند که به آزادی بیان معتقد است و آقای هاشمی‌طبا هم در مناظره گفت که بیشترین هجمه‌ها نسبت به این دولت بوده ولی پاسخ نداد که این هجمه آیا به حق و منطقی بوده یا خیر؛ و دولت در مقابل این هجمه‌ها چه واکنشی داشته است.

 

عضو شورای مرکزی موتلفه افزود: در همین مناظره هم ما شاهد برخورد آقای روحانی با منتقدان بودیم و دیدم که ایشان تحمل منتقدان را ندارند و از طرفی هم این نوع رفتار آقای روحانی به وزرا هم سرایت کرده و آن‌ها با خبرنگاران و حتی مدیران دولتی رفتارهای ناشایستی دارند.

 

ترقی ادامه داد: این دولت یک دولت عامرانه است نه خادمانه، دولتی که خادم ملت باشد در آن هیچ برخورد عامرانه‌ای نباید دیده شود و باید نقد پذیر باشد اما ما شاهد این هستیم که دولتی‌ها به طور کلی نقدپذیر نیستند.

 

وی با اشاره به دومین مناظره‌ کاندیداها گفت: به نظر من حجت الاسلام رئیسی و میرسلیم در مناظره روز گذشته پیروز شدند و توانستند در چارچوب اخلاق به سوالات پاسخ‌های مناسب دهند.

 

عضو شورای مرکزی موتلفه افزود: آقای جهانگیری نشان داد که کاملا یک کاندیدا پوششی است و برای کمک مضاعف به آقای روحانی پا به میدان انتخابان گذاشته و حتی توانایی استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای ارائه راهکارها را هم ندارد و تنها بیانیه سران فتنه را می‌خواند و با به دنبال مطرح کردن این افراد است.

 

ترقی اظهار داشت: دولت روحانی کارنامه قابل قبولی ندارد که بخواهد در این ایام آن را به مردم ارائه کند و بیشتر به حاشیه‌ها می‌پردازد.

 

وی گفت: روحانی در مناظره روز گذشته دو کار بسیار غلط انجام داد اول اینکه اقتدار ملی و موشکی ایران که که جزو افتخارات نظام جمهوری اسلامی و مایه امنیت کشور است را تحقیر کرد و مورد دوم هم در خصوص اظهارات حقوق‌بشری روحانی بود که دست‌آویز جریان‌های ضدانقلاب خارج از کشور شده است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار