مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. خرداد 1396 - 12:55   |   کد مطلب: 21070
سومین دوره آموزشی فضای مجازی، تحت عنوان دوره تابستانه قرارگاه نفیر واولین قرار گاه آموزشی دخترانه، در حوزه تعلیمات تخصصی در حوزه فضای مجازی، تابستان امسال با برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی متنوع، شروع به کار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، فاطمه رستمی،مسئول قرارگاه آموزشی نفیر، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صدای دانشجو از تشکیل دوره های جدید همراه با برنامه های متنوع تفریحی و زیارتی در ایام تابستان امسال خبر داد.

رستمی در این گفتگو از ملزومات و اهداف تشکیل این دوره گفت و افزود: شاید این تجربه ی بیشتر  فعالین فرهنگی خانم در سطح استان باشد که در هر تشکل و قراگاهی که ورود پیدا میکنند خودشان به تنهایی نمی توانند استقلال عملی داشته باشند و ریز برنامه و صفر تا صدش را خودشان به طور کامل انجام بدهند  که البته این مساله هم دو علت دارد، یکی ضعف محتوایی و مهارتی دختران ما در عرصه های مختلف  است که باعث میشود دایما به آقایان رجوع کنند و دومین علت،  نبود خود باوری در خود دختران ما برای فراگیری این مهارت ها و استفاده از آنها در موقع لزوم.

 وی افزود: قرارگاه نفیر با هدف مسلح کردن دختران به این مهارت ها و ایجاد روحیه ی خود باوری ، توسط تعدادی از فعالین سابق تشکل های دانشجویی تاسیس و فعالیت خودش را آغاز کرد و در ابتدا دوره ی نرم افزاری این قرارگاه با یاد شهید مدافع حرم "هادی باغبانی" برگزار شد و هم اکنون هم خودش را برای برگزاری سومین مرحله از دوره های شهید با غبانی آماده میکند. تفاوتی که این دوره با دوره های قبل دارد ،اضافه شدن تعدادی کلاس محتوایی با محوریت اصول کار تشکیلاتی در فضای مجازی و حقیقی، نگاهی نو به رسالت های دختر امروز و سواد فضای مجازی است. در قسمت نرم افزاری هم سعی شده که نسبت به دو مرحله ی گذشته تعداد بیشتری از مهارت های گرافیکی به لیست کلاس ها اضافه شود.

 

لازم به ذکر است دوره های مهارت افزایی شهید باغبانی از اوایل آبان ماه سال گذشته شروع به فعالیت کرد و طی برگزاری دوره هایی تحت آموزش در حوزه فضای مجازی، اکنون در حال برگزاری دوره تابستانه نفیر از دهم تیر ماه امسال، به صورت تکمیل شده تر و منسجم تر از قبل در قالب برگزاری دوره های آموزشی متفاوت همراه با برنامه های تفریحی و زیارتی،  با شعار اصلی دختران برای دختران است.

 اطلاعات بیشتر، در سایت http://komeiliha.ir/

انتها پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار