مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. تير 1396 - 11:41   |   کد مطلب: 21395
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ما آرامش این روزها را مدیون عمکلرد همراه با اخلاص نیروهای نظامی و انتظامی کشور هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به سخنان برخی مسئولین در تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز این موضوع بر همگان ثابت شده است که سپاه پاسداران پیشانی و جلودار دفاع از امنیت مردم ایران عزیز است.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز شاهد سیاسی کردن عمکلرد این نهاد مقدس از سوی برخی مسئولین نظام هستیم، افزود: نباید بجای فرار از پاسخ به عمکلرد خود، سپاه و نیروهای نظامی دیگر را تضعیف کنیم.

 

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سپاه از اصلی ترین خطوط قرمز مجلس شورای اسلامی، است، بیان کرد: باید بدانیم که اگر سپاه نبود کشور نیز در معرض خطر جدی قرار میگرفت و ما آرامش این روزها را مدیون عمکلرد همراه با اخلاص نیروهای نظامی و انتظامی کشور هستیم.

 

مقصودی در ادامه گفت: افرادی که برای منافع حزبی و شخصی سپاه را تضعیف می کنند بدانند که مردم ایران اسلامی هیچ گاه جانفشانی های برادران سپاه پاسداران را از یاد نخواهد برد و همین چند روز گذشته بود که با ورود تروریست های داعشی قدر امنیت موجود را بیش از بیش دانستیم.

 

وی در انتها با بیان اینکه تضعیف کنندگان عملکرد سپاه چهره خود را در بین مردم بیشتر تخریب می کنند، عنوان کرد: امیدوارم این افراد بجای طعنه و زدن حرف های تفرقه برانگیز کمی هم بدنبال رفع مشکلات مردم و کشور باشند.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار