مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 10. دى 1397 - 12:22   |   کد مطلب: 23575
عضو فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در ادامه گفت: اینکه فریدون بعد از مدتی که در حاشیه کار می کرد دوباره به فعالیت های اقتصادی باز گشته و بعضاً شنیده می شود که برای جابه جایی هیات مدیره بانک ها نامه نگاری می کند، این موارد مورد قبول نمایندگان و مردم نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حسین مقصودی، عضو فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص لابی های گسترده حسین فریدون برای تغییر در هیات مدیره این بانک ها اظهار داشت: اگر روحانی می خواهد اعتماد از دست رفته مردم به خود را دوباره به دست آورد و دیوار میان خود و مردم را بردارد راه این است که افراد مظنون به مشکلات اقتصادی که در اطراف خود جمع کرده از خود دور کند.

وی با بیان اینکه حتی اگر کسانی که مظنون به اتهامات اقتصادی اند برادر روحانی باشند بهتر است از او دور شوند، عنوان کرد: در احادیث و کلام بزرگان داریم که کسانی که اطراف انسان هستند عاملی برای قضاوت او خواهند بود؛ از همین رو وقتی پرونده حسین فریدون همچنان در قوه قضاییه مفتوح است و او مظنون به برخی مسائل مالی است، بهتر است رئیس جمهور فعلا وی را از دخالت در امورات اقتصادی منع کند.

عضو فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در ادامه افزود: اینکه فریدون بعد از مدتی که در حاشیه کار می کرد دوباره به فعالیت های اقتصادی باز گشته و بعضا شنیده می شود که برای جابه جایی هیات مدیره بانک ها نامه نگاری می کند، این موارد مورد قبول نمایندگان و مردم نیست و لذا از رئیس جمهور خواهش می‌کنیم قبل از آنکه ضربه جدیدی به اعتماد مردم وارد شود افراد مساله دار را از اطراف خود دور کنند.

مقصودی با تاکید بر این مساله که افرادی که سوء سابقه اقتصادی و یا مظنون به ایجاد برخی مشکلات اقتصادی هستند باید از اطراف روحانی دور شوند گفت: همین دخالت های بیجا در اوضاع اقتصادی و تصمیم گیری های نا به هنگام از سوی افراد غیر کارشناس باعث بروز مشکلات اقتصادی اخیر در کشور شد.

وی در ادامه افزود: به خاطر همین نامه نگاری ها و دستورات خارج از روند قانونی بود که مشکلات اقتصادی در کشور به وجود آمد تا جایی که طبقه ضعیف، ضعیف تر و طبقه ثروتمند ثروتمند تر شد؛ از روحانی خواهش می کنیم به نارضایتی مردم توجه کنند و آرامش نسبی که در بازار پیش آمده را فدای رابطه بازی اطرافیان خود نکند.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار