مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. مرداد 1396 - 22:59   |   کد مطلب: 21930
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که مد نظر نمایندگان است کارآمدی و متخصص بودن افراد کابینه دولت دوازدهم است که با نگاه به چشم انداز سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و ارائه برنامه توسط کابینه پیشنهادی تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به وزاری پیشنهادی رییس جمهور اظهار داشت: کابینه پیشنهادی آقای روحانی آنچه که مورد انتظار نمایندگان بود، نیست.

 

وی با بیان اینکه به نظر بنده سه نفر از این افراد بعید است از مجلس رای اعتماد بگیرند، افزود: آنچه که مد نظر نمایندگان است کارآمدی و متخصص بودن افراد کابینه دولت دوازدهم است که با نگاه به چشم انداز سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و ارائه برنامه توسط کابینه پیشنهادی تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

 

مقصودی در ادامه با بیان اینکه  وزیر  کار و رفاه یکی از این سه نفر است، گفت: انتظار ما چاپکی و جوانی بیشتر در بین افراد معرفی شده بود که متاسفانه محقق نگردید.

 

وی با اشاره به اینکه سوال ما از رییس جمهوری این است که چرا در کابینه به جوانگرایی، اقوام و زنان  اهمیت چندانی داده نشده، عنوان کرد: سوال دیگر ما از جناب روحانی این است که چرا در انتخاب افراد پیشنهادی به 16 میلیون رایی که به ایشان داده نشده توجهی نکرده اند، مگر غیر این است که وی رییس جمهور تمام ملت ایران هستند؟

 

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از کسانی که به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت  معرفی شده است آقای شریعتمداری معاون اجرایی فعلی دولت است که در خصوص وی سخنانی مطرح است.

 

وی با بیان اینکه به آقای شریعتمداری ایرادات زیادی وارد است، گفت: از جمله این ایرادها می‌توان به مشارکت بستگان درجه یک وی در صندوق ذخیره فرهنگیان و نمره پایینی که در اجرای فرمان اقتصاد مقاومتی در حوزه استحفاظی خود کسب کرده است اشاره کرد.

 

مقصودی در خصوص بطحایی گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی پشت وزارت آموزش و پرورش نیز عنوان کرد: این فرد از مظنونین اصلی فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان است و حال چگونه می‌خواهد مدعی اداره کردن یک وزارت خانه شود؟

 

وی با اشاره به اینکه آقای بطحایی بعد از استعفای فانی از وزارت آموزش و پرورش برکنار شد، گفت: چگونه یک فردی که مردود شده بود دوباره پس از یک سال حذف از بدنه مدیریتی بازخواهد گشت؟

 

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز 92 درصد از کمپین صد هزار نفری فرهنگیان به گزینه وزارت بطحائی نمره منفی داده اند، یادآور شد: ما اگر می‌خواهیم اقدامی انجام دهیم باید خواست و نظر فرهنگیان را نیز مد نظر داشته باشیم.

 

وی همچنین در ادامه عنوان کرد: این فرد در بحث توزیع بالای 200 ماشین خارجی حدود یک میلیارد تومانی که از پول معلمان به برخی از مدیران با وام های آنچنانی واگذار شده مظنون است.
 

مقصودی در انتها بیان کرد: اگر این ابهامات بر طرف شد که ما نیز به این افراد رای مثبت خواهیم داد ولی اگر این ابهامات کماکان شبه ناک باقی بماند ما به عنوان نماینده مردم نمی‌گذاریم افرادی روی کار بیایند که دردی از مشکلات مردم درمان نکنند.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار