مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 23. مرداد 1396 - 23:31   |   کد مطلب: 21951
حسین مقصودی گفت: ما تصاویری داریم که یکی از اطرافیانش همراه او در جلسات با مدیران عامل‌ بانک‌ها حضور داشته و دامادش در فساد صندوق ذخیره فرهنگیان هم نقشی داشته و سال گذشته بازداشت شده که البته بعدا به قید وثیقه آزاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، حسین مقصودی سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: ابهاماتی در مورد بداخلاقی‌های سیاسی و اقتصادی محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت و اطرافیان او،  از جمله داماد، فرزندان و مجموعه دفترش وجود دارد.

 

وی افزود: در بین نزدیکترین افراد به شریعتمداری کسانی هستند که مدتی در بازداشت بودند و ابهاماتی در مورد آن ها در بحث فساد 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان وجود دارد.

 

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه شریعتمداری به 2200 کیلومتر رانندگی در آمریکا افتخار کرده است، گفت: ابهاماتی در خصوص خروج شریعتمداری از ایران به مقصد آمریکا و عضویت وی در انجمن حجتیه وجود دارد.

 

مقصودی عنوان کرد: یکی از اعضای زیر مجموعه شریعتمداری به نام "م.ب" چندی پیش به مصر مسافرت کرد و بر سر قبر محمد رضا شاه پهلوی حضور یافت و عکس یادگاری گرفت! و با احساسات مردم و خانواده شهدا بازی کرد اما هیچ برخورد خاصی از سوی شریعتمداری با او صورت نگرفت.

 

وی ادامه داد: همچنین ابهاماتی وجود دارد مبنی بر اینکه برخی از اعضای خانواده شریعتمداری در آمریکا زندگی می‌کنند و در آنجا هم ازدواج کرده‌اند و برخی از اطرافیان او دو شغله هستند؛ از سوی دیگر شریعتمداری تعامل خوبی با مجلس، رسانه‌ها و به خصوص منتقدان ندارد و از همه مهم‌تر سن بالای او برای این وزارتخانه مهم که یکی از پایه‌های اقتصاد مقاومتی است مناسبت نیست.

 

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه شریعتمداری در ارزیابی اقتصاد مقاومتی مردود شده و نمره پایینی آورده است، اظهار داشت: امضای شریعتمداری پای برخی اسناد مربوط به واردات برنج که مخالف اقتصاد مقاومتی است دیده می‌شود و ده‌ها ابهام دیگر در بحث‌ها گوناگون مثل تنظیم بازار میوه شب عید در پرونده شریعتمداری دیده می‌شود که امیدواریم بتواند در این خصوص پاسخگو باشد.

 

مقصودی گفت: تصاویری وجود دارد که برای ما ابهام بر انگیز است که بر اساس آن یکی از اطرافیانش همراه او در جلسات با مدیران عامل‌ بانک‌ها حضور داشته و نیز ابهاماتی در خصوص نقش دامادش در فساد صندوق ذخیره فرهنگیان وجود دارد که ظاهرا سال گذشته بازداشت شده که البته بعدا به قید وثیقه آزاد شده است.

 

وی در پایان گفت: در صورتی که شریعتمداری این ابهامات را بر طرف کند ما به او رای مثبت خواهیم داد و در غیر این صورت رای مجموعه ما به او منفی است.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار