مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. مرداد 1396 - 22:54   |   کد مطلب: 21730
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر لزوم تغییر و حذف وزیر فعلی آموزش و پرورش از کابینه دولت تأکید کرد و گفت: اگر رییس جمهور دانش آشتیانی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش در کابینه دولت دوازدهم انتخاب کند، مجلس شورای اسلامی به وی رأی اعتماد نخواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با «دیارباران» درباره لزوم تغییرات در کابینه دولت دوازدهم، اظهار کرد: تغییر و تحول در کابینه هر دولتی که سر کار می آید امری طبیعی است و در همه دولت ها بوده است.

وی با ییان اینکه وزرایی که انگیزه ندارند و کار بلد نیستند نباید در کابینه دولت دوازدهم جایی داشته باشند، تصریح کرد: وزرایی که توان انجام امور وزارت خانه های مربوطه را ندارند نباید در دولت دوازدهم جایی داشته باشند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه وزرایی که در بدنه دولت ناهماهنگ هستند نباید در کابینه دولت دوازدهم مجددا انتخاب شوند، اضافه کرد: این جنس وزرا باید از کابینه دولت خارج شوند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه کابینه دولت دوازدهم با انتخاب وزرای کارآمد باید مقتدر باشد، تصریح کرد: دولت دوازدهم باید با توان بیشتر نسبت به گذشته کار کند.

کوچکی نژاد بر لزوم تغییر و حذف وزیر فعلی آموزش و پرورش از کابینه دولت تأکید کرد و افزود: وزیر آموزش و پرورش قطعا باید از کابینه دولت خارج شود اگر رییس جمهور وزیر این وزارت خانه را تغییر ندهد مجلس شورای اسلامی وی را تغییر می دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: اگر رییس جمهور دانش آشتیانی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش در کابینه دولت دوازدهم انتخاب کند، مجلس شورای اسلامی به وی رأی اعتماد نخواهد داد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار