مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. مرداد 1396 - 23:34   |   کد مطلب: 21851
نماینده مردم بجنورد در خصوص عکس سلفی جمعی از نمایندگان مجلس با موگرینی اظهار داشت: فقط یکی از نمایندگان می‌خواست عکس سلفی بگیرد و مابقی نمایندگان با موگرینی انگلیسی درباره مسائل مختلف صحبت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، علی قربانی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص عکس سلفی جمعی از نمایندگان مجلس با موگرینی اظهار داشت: فقط یکی از نمایندگان می‌خواست عکس سلفی بگیرد و مابقی نمایندگان با موگرینی به زبان انگلیسی درباره مسائل مختلف صحبت کردند.

 

وی افزود: به نظر من گرفتن عکس سلفی کار درستی نبود ولی اینگونه هم که در فضای مجازی به آن پرداختند خوب نبود چون اتفاق خاصی نیفتاد و نمایندگان با خانم موگرینی صحبت می‌کردند.

 

نماینده مردم بجنورد گفت: من متوجه نشدم ولی یکی از نماینده‌ها پیشنهاد داد که یک عکس دسته جمعی بگیریم تا یادگاری بماند ولی بیشتر بحث در قالب گفت‌وگو بود و چند نفر از نمایندگان تهران بیشتر صحبت می‌کردند، در کل مسئله خاصی نبود ولی بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت.

 

قربانی در خصوص اظهارات حسام الدین آشنا درباره عکس سلفی نمایندگان مجلس با موگرینی عنوان کرد: ما حقیقتا چیز خاصی ندیدم و اتفاق خاصی نیفتاد و بیشتر خبرنگارانی که بالا بودند دنبال سوژه‌های این مدلی هستند.

 

خاطرنشان می‌شود که حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در خصوص عکس سلفی نمایندگان با موگرینی نوشت: "مشکل سیاسی نیست، فرهنگی است. ای کاش با تک تک نمایندگان محترم حاضر در آن تصویر سلفی، مصاحبه ای عمیق گرفته شود."

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار