مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 2. شهريور 1396 - 22:06   |   کد مطلب: 22102
وزیر اسبق اطلاعات گفت: مهم ترین کلمه دین توحید است، برخی از افراد در زمان پیامبر هم با پیامبر بودند؛ اما دل آنها در جای دیگری بود، حتی اکنون هم بعضی حرف از ولایتمداری می زنند، ولی بدنبال غرب گرایی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از عطارنیوز، حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اسبق اطلاعات در گرامیداشت شهدای نصیرآباد شهرستان نیشابور که شامگاه چهارشنبه اول مردادماه برگزار شد، گفت: شهدا زنده اند و برای اینکه این راه استمرار پیدا کند آن راه را مدیریت می کنند.

 

وی با اشاره به این نکته که بسیاری از معضلات را با هدایت شهدا می توان از بین برد، افزود: در منطقه مقاومتی که در مقابل استکبار ایستاده است آیا جمعیت این مقاومت با جمعیت استکبار قابل قیاس است؟؛ اما می‌بینید که مقاومت همین عده اندک جواب داده است.

 

وزیر اسبق اطلاعات  ادامه داد: در دوران جنگ جمعیت پای کار تنها هشتصد هزار نفر بود و تنها دوازده تا پانزده درصد بودجه کشور صرف جنگ می شد؛ اما صدامی که همه دنیا پشت سر آن بودند همه بودجه کشورش مربوط به جنگ بود.

 

حجت الاسلام مصلحی بیان کرد: دشمن همه هستی خود را برای نابودی انقلاب اسلامی گذاشته است؛ اما هیچ کاری نتوانسته انجام دهد، شهدا مسیر ولایت مداری به معنای واقعی کلمه را انتخاب کردند.

 

وی تصریح کرد: مهم ترین کلمه دین توحید است، برخی از افراد در زمان پیامبر هم با پیامبر بودند؛ اما دل آنها در جای دیگری بود، حتی اکنون هم بعضی حرف از ولایتمداری می زنند، ولی بدنبال غرب گرایی هستند.

 

وزیر اسبق اطلاعات یادآور شد: برخی از افراد می گویند ما بدنبال ارتباط با دنیا نیستیم که رهبر معظم انقلاب جواب دندان شکنی به آنها می دهند و می فرمایند بروید و با دنیا ارتباط برقرار کنید؛ اما مراقب باشید که آنها دشمن شما هستند.

 

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار