مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. شهريور 1399 - 9:05   |   کد مطلب: 24120
به همت گروه های جهادی بسیج دانشجوی استان همدان ۵۰ هزار بسته نوشت افزار ایرانی برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار و محروم غرب کشور در حال بسته بندی و آماده شدن می باشد و هفته آینده توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،سومین سال پویش ملی «مشق احسان» برای تأمین نوشت افزار دانش‌آموزان با همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در قالب تهیه ۵۰۰ هزار بسته تحصیلی حمایتی برای مناطق کم برخوردار و محروم کشور در حال اجرا است.

بسته بندی و آماده سازی هدیه های حمایتی- تحصیلی جهت توزیع در پنج استان غربی کشور از جمله همدان، کرمانشاه، کردستان، ایلام و لرستان در دانشگاه بوعلی سینا همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده توسط گروه های جهادی بسیج دانشجویی در حال اجراست و طی چند روز آینده به اتمام می رسد.

در روزهای اخیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان و معاون وی، معاون استاندار، رئیس صدا و سیما، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جانشین فرمانده سپاه همدان از نحوه تهیه بسته های حمایتی- تحصیلی بازدید به عمل آوردند.

گفتنی است ۱۰ هزار بسته از این لوازم التحریرها بین دانش آموزان نیازمند استان همدان توزیع می شود.

هر چند با شیوع کرونا دغدغه های مردم در زمینه معیشت پررنگ تر شده است اما نهادهایی همچون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همچنین گروه های جهادی از نخستین روزهای آغاز این بحران در کنار مردم بودند و تلاش کردند تا مشکلات مردم را شناسایی و برای کاهش آلام آنها گام بردارد.

با آغاز سال تحصیلی یکی از دغدغه های خانواده های کم درآمد تامین لوازم التحریر مورد نیاز فرزندانشان است که در این راستا رزمایش جدید مشق احسان در حال اجرا است.
هزینه هر بسته لوازم التحریر 150 هزار تومان است. بسته های لوازم التحریر «مشق احسان» در 6 نوع و شامل بسته های دخترانه و پسرانه و همچنین مقطع ابتدای، راهنمایی و متوسطه می باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار