مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 6. شهريور 1396 - 22:02   |   کد مطلب: 22152
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد از برگزاری همایش دو روزه معاونان آموزشی واحدهای این دانشگاه و تبیین برنامه‌های مدیریتی دانشگاه در این همایش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو، علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری همایش دو روزه معاونان آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی‌اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنا، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه و برخی مسئولان دانشگاهی و وزارت علوم خبر داد.

علیرضا رهایی معاون آموزشی دانشگاه آزاد با بیان اینکه همایش سراسری معاونین آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای هشتم و نهم شهریورماه برگزار می‌شود، گفت: هدف اصلی از برگزاری این همایش آشنایی مسئولان آموزشی واحد‌ها با خط مشی‌ها و برنامه‌های دوره مدیریتی جدید دانشگاه است.

رهایی با بیان اینکه روز اول این همایش با سخنرانی معاون آموزشی دانشگاه، رهبر رئیس دانشگاه و ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنا آغاز به کار خواهد کرد، گفت: پس از افتتاحیه این همایش، جلسه‌ای برای مطرح کردن خط مشی‌های آموزشی برگزار خواهد شد و به دنبال آن کمیسیون‌های تخصصی پنج‌گانه آموزش و گسترش، هیات علمی، نظارت و ارزیابی، برنامه‌ریزی درسی و سنجش و پذیرش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی در اولین روز این همایش گفت: این کارگاه آموزشی برای آشنایی معاونان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با آیین‌نامه جدید ارتقای اعضای هیات علمی پیش‌بینی شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: روز دوم همایش با سخنرانی معاون آموزشی وزارت علوم و معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز خواهد شد و پس از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیران حوزه آموزشی دانشگاه، نتایج کمیسیون‌های اختصاصی همایش جمع‌بندی شده و به این ترتیب همایش دو روزه معاونان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار