مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. شهريور 1396 - 16:45   |   کد مطلب: 22280
رئیس سازمان امور دانشجویان:
کانون همیاری، مکمل زندگی سالم دانشجویی است
رئیس سازمان امور دانشجویان، توجه به کانون‌های همیاری مشاوره و ورزش دانشجویان را لازم و مکمل‌های خوبی برای زندگی سالم دانشجویی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو، اختتامیه کارگاه آموزشی توجیهی اجرای برنامه پیشگیری از مصرف مواد مخدر در دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور، در دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی برگزار شد.

سپس بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات فناوری در راستای خدمات مشاوره و روانشناسی، سلامت و آموزش و انتشار کتاب و جزوه جهت رفع نیازهای مشاوره‌ای و درمان دانشگاه فنی و حرفه‌ای تفاهم نامه‌ای منعقد شد.

مجتبی صدیقی درادامه گفت: ممکن است ضرورت و اهمیت مشاوره و مراکز مشاوره دربرخی از دانشگاه‌ها کماکان به حد کافی نرسیده باشد، ولی این عامل نباید مانعی برای رسالت‌های بخش مشاوره باشد. جامعه دانشگاهی باید بداند اگر فکر و روان دانشجو از سلامت برخوردار نباشد، آسیب‌های اجتماعی آنان را ر‌ها نکرده و شاهد خروجی مطلوبی از تحصیلات علمی کسب شده نخواهیم بود.

وی توجه به کانون‌های همیاری مشاوره و ورزش دانشجویان را لازم و مکمل‌های خوبی برای زندگی سالم دانشجویی عنوان کرد و افزود: نظر ما این است که اگر مولفه‌ها و پارامترهای بیشتری را در امر مشاوره به کار ببرید شاهد اتفاقات خوب و قابل توجهی در این حوزه خواهید بود
انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار