مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 15. شهريور 1396 - 17:04   |   کد مطلب: 22283
بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما با تقدیر از فیلم سینمایی ساعت ۵ عصر، ساعت دیواری را طراحی کرد و به مهران مدیری کارگردان این اثر هدیه داد. این ساعت که تن‌ها عدد ۵ در آن وجود دارد، نشانگر اهمیت ساخته‌ی جدید مهران مدیری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، به نقل از خبرگزاری دانشجو،بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما با تقدیر از فیلم سینمایی ساعت ۵ عصر، ساعت دیواری را طراحی کرد و به مهران مدیری کارگردان این اثر هدیه داد. این ساعت که تن‌ها عدد ۵ در آن وجود دارد، نشانگر اهمیت ساخته‌ی جدید مهران مدیری است.

بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما اعلام کرد ساعت ۵ اثر فیلمی طنز و فاخر است که علاوه بر داشتن ساختار منسجم، تماشاچی را بدون استفاده از مسائل ناهنجار که در سینمای فعلی رواج یافته، سرگرم می‌کند و لبخندآفرین است. توجه به اینطور فیلم هایی و حمایت از آن‌ها در دستور کار بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما قرار دارد.

همچنین بسیج دانشجویی به زودی این ساعت را که به پاس تلاش‌های مهران مدیری در عرصه‌ی فرهنگ و سینما طراحی شده است، با حضور جمعی از اعضای این تشکل به او تقدیم خواهد کرد.

ساعت ۵ عصر فیلمی کمدی و اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی مهران مدیری ساختهٔ سال ۱۳۹۵ است. این فیلم هم اکنون در حال اکران است. ساعت ۵ عصر، اولین فیلم سینمایی است که مهران مدیری کارگردانی می‌کند.

داستان فیلم در سال ۱۳۹۲ اتفاق افتاده است و با فضایی مدرن آغاز می‌شود. مهرداد پرهام (سیامک انصاری) یک وکیل دادگستری است که به تنهایی در شمال شهر تهران زندگی می‌کند. نامزد او (آزاده صمدی) در فرانسه مشغول تحصیل است و او باید برای پرداخت قسط بانکی تا راس ساعت ۵ خود را به شعبه بانک برساند تا خانه اش را از مصادره شدن توسط بانک نجات دهد.

در این میان اتفاقات زیادی برای او می‌افتد که روند داستان را شکل می‌دهد و هر کدام نشانگر معضلات اجتماعی و ناهنجاری‌هایی است که هر روزه ما با آن‌ها سر و کار داریم و شاید برایمان عادی شده است. از حضور و هجمه مردم در مترو برای سوار شدن تا شرایط نامساعد سفرهای درون شهری و بیمارستان‌های کشور.

انتهای پیام/چ

دیدگاه شما

آخرین اخبار