مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 21. آبان 1397 - 17:24   |   کد مطلب: 23334
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان گفت: بودجه بخش آموزش‌های شهروندی نباید در سایر بخش‌ها هزینه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو،رضوان سلماسی بعد از ظهر امروز در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا با تأکید بر اینکه بودجه بخش آموزش‌های شهروندی نباید در سایر بخش ها هزینه شود، اظهار کرد: لازم است اقدامات و آموزش‌های مدیریت شهری در حوزه آموزش شهروندی در مناطق و سازمان‌های زیرمجموعه به صورت یکپارچه و هماهنگ صورت گیرد.

وی با بیان اینکه سازمان‌ها و مناطق از موازی‌کاری در انجام برنامه‌های فرهنگی به ویژه آموزش‌های شهروندی خودداری کنند، گفت: منسجم و یکپارچه عمل کردن در اجرای برنامه‌های حوزه فرهنگی، خروجی و بازدهی مناسب‌تری را به دنبال خواهد داشت.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان در ادامه بیان کرد: مقرر شده است سازمان‌ها و مناطق شهرداری در ارائه عملکرد بودجه 6 ماه نخست سال جاری در بخش هزینه کرد از ردیف بودجه آموزش‌های شهروندی  به پیوست مستندات خود  به شورا ارسال کنند.

وی افزود: با ارسال عملکرد بودجه 6 ماهه ضمن بررسی عملکرد، اولویت‌های این بخش احصاء شده و نتایج بررسی در برنامه‌ریزی‌های سال آینده این حوزه لحاظ می‌شود.

سلماسی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن زمان بودجه‌بندی هزینه‌های شهرداری در سال آینده با ارائه عملکرد، شورا می تواند ضمن بررسی موضوعات آموزش‌های شهروندی بر مبنای اولویت‌ها ردیف بودجه این حوزه را تعیین کند.

وی در پایان بر حمایت و توجه مدیریت شهری برای اجرای طرح آموزش های شهروندی به صورت یکپارچه تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار