مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. بهمن 1397 - 22:13   |   کد مطلب: 23774
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان با بیان اینکه در جشنواره مدرسه انقلاب مربیان در حوزه‌های محتوایی، راهبری و هدایت نقش دارند، گفت: کار اصلی اجرای جشنواره «مدرسه انقلاب» را خود دانش‌آموزان انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، محمد صالح جباری در گفت‌وگو با نافع، با بیان اینکه جشنواره مدرسه انقلاب هفت سال است از طرف اتحادیه انجمن‌های اسلامی به صورت ملی در سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: دستور کار این است که دانش‌آموزان در حوزه انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر در مدارس فعالیت‌های مختلفی داشته باشند.

وی افزود: در این طرح مربیان در حوزه‌های محتوایی، راهبری و هدایت نقش داشته و کار اصلی در حوزه اجرایی را خود دانش‌آموزان انجام می‌دهند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان با اشاره به اینکه در شهرستان ملایر، همدان، تویسرکان، بهار و کبودراهنگ نمایشگاه مدرسه انقلاب را برپا کرده‌ایم، عنوان کرد: برنامه مدرسه انقلاب در دو بخش نمایشگاهی و غیرنمایشگاهی در حال اجراست.

وی ادامه داد: در بخش نمایشگاهی دانش‌آموزان در قالب نمایشگاه، کارها و فعالیت‌هایشان را به نمایش می‌گذارند و در بخش غیرنمایشگاهی سرود، تئاتر و ...که در حوزه انقلاب اسلامی تولید محتوا کرده‌اند را در جشنواره شرکت داده و  به نمایش می‌گذارند.

جباری با بیان اینکه برنامه‌ریزی جشنواره مدرسه انقلاب از آذر و دی شروع می‌شود و دانش‌آموزان در میدان عمل از ۱۰ بهمن تا ۲۲ بهمن حضور دارند، افزود: سال گذشته به دلیل استقبال دانش‌آموزان و خانواده‌ها این برنامه تا ۳۰ بهمن ادامه داشت.

وی گفت: تمرکز برنامه مدرسه انقلاب برای مقطع متوسطه دوم است و مهم این است که دانش‌آموزان خود این جشنواره را اجرا می‌کنند و ما درگیر اجرا نشده‌ایم.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان در ادامه بیان کرد:بعد از هفت سال که این برنامه را در دستور کار داریم به جایی رسیده‌ایم که برخی مدارس قبل از شروع دهه فجر برای زدن نمایشگاه پای کار آمده و استقبال می‌کنند.

 وی تاکید کرد: به خاطر تاثیرگذاری این برنامه بر روی دانش‌آموزان و بازدیدکننده‌ها، این طرح مورد استقبال مدارس، دانش‌آموزان و آموزش و پرورش قرار گرفته است.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار